regelnummeropmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

folkertdekens

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
hallo ik heb worddoc met onderstreepte regelnummering en krijg de onderstreping onder de nummers maar niet weg (word2007) weet iemand een oplossing? ik zou je hulp erg waarderen, grt folkert.

Opmaak> Opsommingstekens en nummering> Nummers> Aanpassen> Lettertype> In het mikdden staan zaken als Onderstrepingstijl of Onderstreping kleur.

Kan zijn, dat je vanaf Opmaak> Opsommingstekens en nummering> even verder moet gaan zoeken.
Ik ben op diverse plaatsen hier iets tegen gekomen.

Paul bedankt ik probeerde maar nog zonder succes.

Ik verwijderde eerst de regelnummering (>Pagina-indeling; >regelnummers; >aanvinken "geen"). De regelnummers waren nu verdwenen. Toen deed ik: >Start; >alinea; > nummering; >nieuwe nummeropmaak definieren; >lettertype. Daar aanvinken bij 'onderstrepingsstijl" de optie "geen". Toen OK en OK gedaan en vervolgens weer de regelnummering aanzetten. Helaas opnieuw zijn de nummers onderstreept... heb je nog een ander idee? ik waardeer je hulp. Grt Folkert.

regelnummering

Laat dat eens achterwege.

achterwege laten (niet invullen van onderstrepingsstijl; vak blijft dan leeg en zonder tekst) geeft hetzelfde resultaat; de regelnummers zijn na terugzetting v/d nummering nog steeds onderstreept, helaas.

vertel...

heel verhaal - ik had het worddocument geimporteerd van mijn oude pc, en die had fouten op zijn harde schijf. Ik kocht nieuwe pc en zette het worddocument daarop om er verder aan te werken. De nieuwe pc kreeg de regelnummeronderstreping maar niet weg (heb 3 uur lang geprobeerd) dat lag denk ik aan een fout van mijn oude pc (?) want als ik op de nieuwe pc een worddocument tikte en regelnummering aanzette, dan kreeg ik gewoon regelnummers zonder die vloekwaardige onderstreping. Dus ik heb het opgelost door de geimporteerde en besmette tekst op mijn nieuwe pc te kopieren als een 'platte tekst' (zonder enige opmaak) op een nieuwe wordpagina, en liet toen mijn nieuwe pc met zijn onbesmette wordfunctie er de regelnummering bijzetten, toen was het goed! bedankt voor de technische hulp paul dit was denk ik overmacht (een niet logisch te diagnostiseren en adresseren soort van probleem) grt folkert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan