Regels afbreken in e-mailform frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacquesanne

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2000
Hallo,

Wie kan mij helpen. Ik heb een formulier gemaakt in frontpage met een textblok. Echter het resultaat die ik per e-mail ontvang geeft ene lange textregel weer. Ik zou graag willen dat deze regel gewoon onderelkaar komt te staan. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit niet is in te stellen in frontpage alleen ik kan het niet vinden.
Ik weet dat de java script code WRAP="physical" is, maar dit werkt niet in de textarea van frontpage.

Heeft iemand enig idee.

Alvast bedankt voor jullie ideeen.

Groet Jacques

Laatst bewerkt:
Verplaatst van Forums >> Internet Homepage

uhm... Misschien zou je wrap eens op VIRTUAL moeten zetten. Dit zul je waarschijnlijk niet in de standaard opties van frontpage kunnen vinden, daarom zul je wat in de source code moeten rommelen, die kun je onderaan op een van de 3 tabbladen vinden (voorbeeld, bron en de gewone weergave). Ga gewoon naast of op het tekstvak staan en klik dan op broncode (of iets in die trant) en je staat gelijk bij de juiste positie van je tekstvak in de code. Voeg nu gewoon een extra argument bij bij de anderen in je < textarea > tag. Dus: wrap="VIRTUAL"...

Helaas die opties heb ik allemaal al geprobeerd. Het werkt wel op het scherm, maar het resultaat die ik per e-mail ontvang niet.

Nog andere ideeen

Jawel, maar dan moet ik zeker weten of je php kan ondersteunen... Want dan zul je de linebreaks zichtbaar moeten maken met een < br > en er html opmaak aan toe moeten voegen.

Laat het me weten.

PS: het zou ook met javas c r i p t kunnen maar dan ben je bij mij (nog) niet aan het goeie adres...

Bedankt PCfixer,

maar ik heb het ondertussen gevonden. In plaats van WRAP=PHYSICAL heb ik WRAP=HARD gebruikt en die werkt wel i.c.m. een formulier in Frontpage.

Groet Jacques

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan