Beste Forum leden,
Aangezien het Office Forum down is (lutteloze hackers) hoop ik dat ik hier een oplossing voor m'n probleem kan vinden.
Ik heb een mail functie die goed werkt, alleen wil ik ervoor zorgen dat bepaalde regels automatisch worden vetgedrukt of in een kleinere lettertype valt, maar daar kom ik niet echt uit.
Hieronder het stukje waar het om draait:
strRecipient = Me.cboEmail_Adres
strSubject = "ICT Beheer - Call Bevestiging - Call ID: " & txtCall_ID & ", " & cboMeldingssoort & ": " & Left$(txtBeschrijving, 30) & "..."
varBody = "Beste " & cboMelder & ", " & vbCrLf & vbCrLf & "Op " & txtMeldingsDatum & _
" heeft u om " & txtTijd & " een melding geplaatst met de volgende kenmerken: " & vbCrLf & vbCrLf & _
"Call ID: " & txtCall_ID & vbCrLf & _
"Contact Persoon: " & cboContact_persoon & vbCrLf & _
"Instelling & Locatie: " & cboInstelling & ", " & cboLocatie & vbCrLf & _
"Meldingssoort: " & cboMeldingssoort & vbCrLf & vbCrLf & _
"Uw genoteerde omschrijving luidde: " & vbCrLf & txtBeschrijving & vbCrLf & vbCrLf & _
"Uw melding is geregistreerd en wordt in behandeling genomen." & vbCrLf & vbCrLf & _
"Met vriendelijke groet, " & vbCrLf & vbCrLf & "ICT Beheer" & vbCrLf & vbCrLf & vbCrLf & _
"Opmerking: Indien het bovenstaande niet correct of accuraat is, gaarne zo s.p.m. contact op nemen." & vbCrLf & vbCrLf & _
"U kunt bij ons niet alleen terecht voor de meldingen van storingen of problemen, " & vbCrLf & _
"maar ook voor aanvragen, complimenten, klachten, sugessties en vragen, " & vbCrLf & _
"ten behoeve van een optimale dienstverlening."
DoCmd.SendObject , , , strRecipient, , , strSubject, varBody, True
Nu wil ik dat o.a. de volgende regels vetgedruk worden:
"Beste " & cboMelder & ", "
"Call ID: " & txtCall_ID
"Contact Persoon: " & cboContact_persoon
"Instelling & Locatie: " & cboInstelling & ", " & cboLocatie
"Meldingssoort: " & cboMeldingssoort
En dat de volgende regel in lettertype 8pt (ipv normaal 10pt) valt:
"U kunt bij ons niet alleen terecht voor de meldingen van storingen of problemen, " & vbCrLf & _
"maar ook voor aanvragen, complimenten, klachten, sugessties en vragen, " & vbCrLf & _
Ik hoop dat dat iemand mij opweg kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Oblivianx.
Aangezien het Office Forum down is (lutteloze hackers) hoop ik dat ik hier een oplossing voor m'n probleem kan vinden.
Ik heb een mail functie die goed werkt, alleen wil ik ervoor zorgen dat bepaalde regels automatisch worden vetgedrukt of in een kleinere lettertype valt, maar daar kom ik niet echt uit.
Hieronder het stukje waar het om draait:
strRecipient = Me.cboEmail_Adres
strSubject = "ICT Beheer - Call Bevestiging - Call ID: " & txtCall_ID & ", " & cboMeldingssoort & ": " & Left$(txtBeschrijving, 30) & "..."
varBody = "Beste " & cboMelder & ", " & vbCrLf & vbCrLf & "Op " & txtMeldingsDatum & _
" heeft u om " & txtTijd & " een melding geplaatst met de volgende kenmerken: " & vbCrLf & vbCrLf & _
"Call ID: " & txtCall_ID & vbCrLf & _
"Contact Persoon: " & cboContact_persoon & vbCrLf & _
"Instelling & Locatie: " & cboInstelling & ", " & cboLocatie & vbCrLf & _
"Meldingssoort: " & cboMeldingssoort & vbCrLf & vbCrLf & _
"Uw genoteerde omschrijving luidde: " & vbCrLf & txtBeschrijving & vbCrLf & vbCrLf & _
"Uw melding is geregistreerd en wordt in behandeling genomen." & vbCrLf & vbCrLf & _
"Met vriendelijke groet, " & vbCrLf & vbCrLf & "ICT Beheer" & vbCrLf & vbCrLf & vbCrLf & _
"Opmerking: Indien het bovenstaande niet correct of accuraat is, gaarne zo s.p.m. contact op nemen." & vbCrLf & vbCrLf & _
DoCmd.SendObject , , , strRecipient, , , strSubject, varBody, True
Nu wil ik dat o.a. de volgende regels vetgedruk worden:
"Beste " & cboMelder & ", "
"Call ID: " & txtCall_ID
"Contact Persoon: " & cboContact_persoon
"Instelling & Locatie: " & cboInstelling & ", " & cboLocatie
"Meldingssoort: " & cboMeldingssoort
En dat de volgende regel in lettertype 8pt (ipv normaal 10pt) valt:
Ik hoop dat dat iemand mij opweg kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Oblivianx.