regels in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkoo

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2012
Goedemorgen,
Recent werd er op het werk overgeschakeld naar OUTLOOK 2010.
Onder regels en waarschuwingen heb ik verschillende “regels” staan, o.a. het doorsturen naar bepaalde personen nadat in de tekst een bepaald onderwerp staat.
Nu is het probleem dat het emailadres van de oorspronkelijke afzender niet meer doorgestuurd wordt naar de juiste ontvanger. (vroeger in onze Outlook 2003 wel).
Hoe kan ik dit oplossen ?
Mvg,
Dirkoo

Wellicht deze. Als je een Exchange 2010-account gebruikt, kun je geen regels gebruiken om berichten door te sturen naar e-mailadressen buiten de organisatie. Met deze instelling wordt voorkomen dat interne informatie openbaar wordt gemaakt. Deze instellingen kan alleen worden gewijzigd door een Exchange-beheerder. Is dat bij jou het geval. :confused:

Bedankt voor uw antwoord.
- het bericht wordt automatisch doorgestuurd naar iemand binnen de organisatie
- ik heb wel toegang tot het exchange gedeelte

Laatst bewerkt door een moderator:
manamana,
niet echt : het zijn dus wel degelijk regels die uitgevoerd worden op de client (mijn toestel dus).
ik beheer het algemeen email adres : info@blablabla.be

als er een bericht binnenkomt met in het onderwerp AAABBB moet dit automatisch doorgestuurd worden naar iemand anders binnen de organisatie, bvb : loes@blablabla.be

Loes ontvangt dit bericht, doch het emailadres van de oorspronkelijke verzender staat niet meer op het bericht.
, en dus in office 2003 wel.

mvg,
dirkoo

Het moet niet gekker worden. Hahaha. Probeer je verder te helpen. Deze wellicht. Ik raak uitgeput. Klik

Toch raar he outlook 2003 wel en 7 jaar later moeilijk. :mad:

sorry, maar deze tekst helpt mij niet verder....
bedankt voor de moeite, ik blijf ook verder zoeken.

Nou ja niemand. Soms lijkt het of je alleen staat op de wereld. :d Ik probeer toch nog dan.

Hier nog een completere workarround hoop ik. Klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan