gielkleinjan
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 okt 2019
In een Excel bestand heb ik een gegevenstabel waar ik met een ActiveX knop regels aan kan toevoegen. Als je op de knop klikt vraagt de macro hoeveel regels je wilt toevoegen.
Deze regels worden alleen toegevoegd onder de 'titelbalk'. er worden dus regels boven de bestaande regels in de tabel toegevoegd.
Private Sub CommandButton2_Click()
x = Application.InputBox("Hoeveel adresregels wil je toevoegen?", "Adresregels toevoegen", , , , , , 1)
For j = 1 To x
ActiveSheet.ListObjects(1).ListRows.Add 1
Next j
End Sub
Graag zou ik zien dat de regels boven de laatste regel van de tabel ingevoegd worden, dus onder de gegevens die al in de tabel staan. wat moet ik aan de VBA tekst toevoegen om dit voor elkaar te krijgen?
Deze regels worden alleen toegevoegd onder de 'titelbalk'. er worden dus regels boven de bestaande regels in de tabel toegevoegd.
Private Sub CommandButton2_Click()
x = Application.InputBox("Hoeveel adresregels wil je toevoegen?", "Adresregels toevoegen", , , , , , 1)
For j = 1 To x
ActiveSheet.ListObjects(1).ListRows.Add 1
Next j
End Sub
Graag zou ik zien dat de regels boven de laatste regel van de tabel ingevoegd worden, dus onder de gegevens die al in de tabel staan. wat moet ik aan de VBA tekst toevoegen om dit voor elkaar te krijgen?