Regels instellen Mailbox met 2 accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gilmour1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2012
Berichten
3
Beste mensen,

Ik heb een Outlook 2010 mailbox met 2 accounts.
1 staat op mijn naam en de andere mailbox is een mailbox van mijn afdeling waar we gezamenlijk in kunnen kijken en versturen.
Nu wil ik de mailbox van onze afdeling gaan ordernen met regels zodat inkomende mail automatisch d.m.v. regels in mappen gezet worden.
Wat is nu het probleem:

Stel ik maak een map Test in de gezamelijke mailbox en ik maak een regel aan die alle e-mails met als onderwerp TEST in de map Test moet zetten, dan komen de mailtjes gewoon in de inbox te staan.
Maak ik dezelfde map Test in mijn eigen mailbox, dan worden de mailtjes daar ingezet. Wat is hier het probleem en hoe kan ik ervoor zorgen dat de regels die ik voor de gezamenlijke mailbox maak ook alleen voor die mailbox gelden?

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.

Alvast bedankt voor uw reactie.
 
Bedankt alleen helaas werkt het niet. De berichten blijven in de Inbox komen en niet de opgegeven map.
Het lijkt wel of de regels die ik maar alleen maar gelden voor mijn eigen mailbox.
Als iemand een bericht naar mijn mailbox stuurt dan wordt de regel wel uitgevoerd.
Stuurt iemand een bericht naar de gezamelijke mailbox dan gebeurt er niks.
 
Bedankt alleen helaas werkt het niet. De berichten blijven in de Inbox komen en niet de opgegeven map.
Het lijkt wel of de regels die ik maar alleen maar gelden voor mijn eigen mailbox.
Als iemand een bericht naar mijn mailbox stuurt dan wordt de regel wel uitgevoerd.
Stuurt iemand een bericht naar de gezamelijke mailbox dan gebeurt er niks.

Dan denk ik dat de toegang standaard account dus jou naam als 1e staat vermeld. En dat je 2e account het niet kan uitvoeren.

Zoiets als bij: opties, emailacounts, en dan staat jou naam op standaard account en heb jij dus voorrang boven de 2e.

Anders zou ik het niet kunnen verklaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan