john171346
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 sep 2020
Ik heb een bestand met 2 tabbladen ( 461030 en 461031) ik wil dat dat 2 nieuwe (of aangepaste) tabbladen worden.
In de kolom G heb ik omschrijvingen staan welke per regel gesplitst zijn met "alt-enter"
Ik heb in de omschrijvingen 4 categorieën:
1. dekkend..... beschermd
2. dekkend....onbeschermd
3. blanke lak..... beschermd
4. blanke lak....onbeschermd.
Wat ik nu wil is dat deze 4 categorieën worden opgesplitst in aparte regels. (zie tabblad "461030_gesplitst" daar zijn nu kleuren aangegeven hoe het zou moeten worden. (de originele regels welke verplaatst worden mogen/ moeten uit de regel weg waar het eerst in stond)
Ik weet dat dit lastig is om uit te leggen, maar als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag.
John
In de kolom G heb ik omschrijvingen staan welke per regel gesplitst zijn met "alt-enter"
Ik heb in de omschrijvingen 4 categorieën:
1. dekkend..... beschermd
2. dekkend....onbeschermd
3. blanke lak..... beschermd
4. blanke lak....onbeschermd.
Wat ik nu wil is dat deze 4 categorieën worden opgesplitst in aparte regels. (zie tabblad "461030_gesplitst" daar zijn nu kleuren aangegeven hoe het zou moeten worden. (de originele regels welke verplaatst worden mogen/ moeten uit de regel weg waar het eerst in stond)
Ik weet dat dit lastig is om uit te leggen, maar als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag.
John