• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Regels voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

gdaen

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2020
Ik ben een verlof-kalender aan het aanmaken voor onze afdeling.
In deze verlofkalender wil ik gebruik maken van voorwaardelijke opmaak om alles een beetje te visualiseren.
Nu heb ik dit volledig in orde gekregen voor de maand januari en zou ik dit op alle volgende maanden willen toepassen.
De voorwaardelijke opmaak-regels die ik op januari heb toegepast bevatten heel wat formules met absolute cel-verwijzingen ($). Wanneer ik dit wil gaan kopiëren naar de volgende maanden, moet ik al deze formules allemaal één voor één gaan wijzigen (wat uren in beslag gaat nemen). Heeft er iemand een idee hoe ik dit eenvoudig kan oplossen?

In bijlage voeg ik het bestand toe waarin ik aan het werk ben. Wanneer je de maand januari volledig selecteert, dan kan je alle voorwaardelijke opmaak-regels zien die ik hierop heb toegepast bij "Voorwaardelijke opmaak > regels beheren".

Alvast bedankt!

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan