register aanpassen buiten XP om

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMax

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Berichten
171
Is er een programma waarmee ik in het register kan komen en dingen (verwijderen etc.) kan aanpassen buiten XP om?
 
nee dat zal je niet lukken.

maar waarom wil je dat dan?
 
Is er een programma waarmee ik in het register kan komen en dingen (verwijderen etc.) kan aanpassen buiten XP om?



Regedit in opstarten plaatsen. Je krijgt dan het complete register te zien. Wanneer je iets verandert wat niet kan, dan ligt je hele register in duigen. Dus weten wat je doet.

Als je toch iets wilt proberen, dan van te voren eerst de inhoud van dat deel exporteren. Je maakt dan een reg-bestand aan in Mijn Documenten.

Loopt je systeem daarna niet goed, dan klikken op dit reg-bestand herstelt de originele inhoud.

Jaap
 
Regedit in opstarten plaatsen. Je krijgt dan het complete register te zien. Wanneer je iets verandert wat niet kan, dan ligt je hele register in duigen. Dus weten wat je doet.

Als je toch iets wilt proberen, dan van te voren eerst de inhoud van dat deel exporteren. Je maakt dan een reg-bestand aan in Mijn Documenten.

Loopt je systeem daarna niet goed, dan klikken op dit reg-bestand herstelt de originele inhoud.

Jaap

Dat is juist het probleem, ik kom wel in Windows maar voor maar 5 seconden.
 
Kun je wel in de Veilige Mode komen? Hiervoor moet je herhaaldelijk op F8 toetsen aan het eind van de power on test.

Jaap


(Wat is BSOD?)

Nee, kan ik niet maar ik ben hem maar aan het formatteren.

BSOD = Blue Screen Of Death
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan