Register backups met Erunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mverlaan

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoi,

Ik gebruik het progje Erunt om automatisch register backups te maken in windows xp. Ik heb een snelkoppeling in de opstartmap gezet naar autoback.exe volgens beschrijving van de erunt maker. Dit heb ik als volgt gedaan:

"C:\Program Files\ERUNT\AUTOBACK.EXE" %SystemRoot%\ERDNT\#Date# /noconfirmdelete /days:3 /noprogresswindow

Er zouden door de schakeling "/days:3", zonder aanhalingstekens, maar 3 dagen backups bewaard blijven en zou de oudste verwijderd worden.

Maar in mijn geval worden alle backups na drie dagen ook nog bewaard
dus die schakeling werkt niet. Ik moet handmatig de oudere backups verwijderen. Wat kan ik verkeerd gedaan hebben?

mverlaan zei:
"C:\Program Files\ERUNT\AUTOBACK.EXE" %SystemRoot%\ERDNT\#Date# /noconfirmdelete /days:3 /noprogresswindow
Voor de duidelijkheid, het is een typefout in het woord ER D NT?

Het is geen typfout zojuist gecontroleerd.
Als het een typfout was zou toch geen enkele backup gemaakt worden?

Hmmm :rolleyes: probeer eens dit..

"C:\Program Files\ERUNT\AUTOBACK.EXE" %SystemRoot%\ERDNT\AutoBackup\#Date# /days:3 /noconfirmdelete /noprogresswindow

Hij doet het zo goed bij mij.. :)

Beste Zippe en andere helpmijers,

Ik heb zojuist de laatste versie van Erunt gedownload Versie: 1.1j, 10/20/2005.
Ik gebruikte nog een oudere versie 1.1g 02.11.2004 waarin het niet goed werkte.

In de versie 1.1j is dit probleem pas opgelost en dan is het precies zoals Zippe aangeeft, de Autobackup map wordt ook aangemaakt in de erndt map, warin de backups nu terecht komen. Het werkt nu perfect.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan