Register file opent met kladblok !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Berichten
199
Goede Avond,
ik heb een register file gemaakt (laatste letters zijn: .REG) en wanneer ik daarop klik met links, verwachtte ik dat het register aangepast zou worden, echter ik krijg weer te zien, wat ik ingevoerd heb middels kladblok.
Alle .reg filen worden door kladblok geopend, ondanks dat het vakje niet aangevinkt is om al deze filen met kladblok te openen. !!!!
Ik heb in het forum al gezocht maar niets gevonden.
Hoe krijg ik die .reg file weer geinstalleerd ???????
groetjes
Pierre
 
Reg. Perikelen !!!!!

Hallo,
nog steeds is het mij niet gelukt om een REG-file te installeren, ik heb mij lens gezocht !!!
Alle andere REG-files, welke anders gelijk in het register werden geinstalleerd en toegepast, .................openen nu ook in kladblok en brengen zodoende geen veranderingen meer aan in het register!!!
Hoe kan ik de REG-files weer het register laten bespelen ????
groetjes
Pierre
Windows-XP-prof/PentumIII 666Mhz/256Mb.
 
de file moet je opslaan als b.v speedup.reg
Dus als een reg. file , laatste 3 letters achter de punt :reg
Dan ernatoegaan en op dubbelklikken :D
 
Klik op mapopties in het configuratiescherm. Klik op tabblad "Bestandstypen". Ga naar naar *.REG en selecteer het. Klik op geavanceerd. Dubbelklik op "Edit". Plak het volgende in het boxje (toepassing):
regedit.exe "%1"

Overigens is het wel zo veilig om *.reg-bestanden te laten openen met Notepad. Beter is om de rechter muisknop te gebruiken ("samenvoegen"). Ik zou het dus zo laten!

Groetjes,
Bennie
 
Opgelost !!!!

Roby,
ik heb dat gedaan, dus er dubbel op geklikt, maar dan kwam notepad tevoorschijn, dus hij paste het register niet aan, ondanks de .reg!!!!!!!!!!!!!
Dank voor je reaktie.

Bennie,
de spijker op de kop geslagen, maar dat wist je reeds, anders had je niet zo gereageerd,............ik heb eerst het reg bestandstype aangepast en dat werkte feilloos, dus zoals vanouds !!!!
Ik heb daarna "SAMENVOEGEN"gebruikt, ik wist niet dat het zo ook kon, had het wel eens zien staan, maar wist niet wat de bedoeling daarvan was, dus ik heb mijn bestandstype maar weer op kladblok gezet, is veel makkelijker om iets te veranderen, zoals je reeds schreef!!!
Merci voor je reaktie!
Probleem opgelost !
groetjes
Pierre
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan