register fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb vanmiddag mijn pc geformateerd, en vervolgens XP Pro er opnieuw opgezet.
Vervolgens kreeg ik een register fout. Aangezien ik met een perfect systeem wou beginnen....maar weer zelfde gedaan.

Formateren door middel van 6stuks opstart diskettes van XP pro.

Vervolgens krijg ik weer een register foutmelding.
Met een tip om naar een site te gaan en prog te downloaden en fouten te herstellen....prog is natuurlijk niet gratis :(

Iemand enig idee hoe het kan dat ik na formateren toch een register fout heb? En heeft iemand voor mij een gratis programmaatje omdat weer te verhelpen?

Alvast mijn dank

Opstarten met je xp cd en dan formatteren.
wel even instellen in je bios dat je eerste boot device de cdrom is.

Probeer eens.

2000 en XP zijn zeer voorzichtig.

Ik heb ooit een partitie geformateerd en wat bleek. Hij wist nog steeds dat die schijf de opstart schijf was geweest van een PC met twee andere drives.

Hij melde in schijfbeheer deze schijven en riep mislukt.

Dus als je alles kwijt wilt eerst partitie verwijderen. Op nieuw aanmaken en foramtteren in Setup.

Kan ook als je boot van CD.

Eric.

Geplaatst door MisterDennis
Vervolgens krijg ik weer een register foutmelding.
Met een tip om naar een site te gaan en prog te downloaden en fouten te herstellen....prog is natuurlijk niet gratis

Is het misschien een melding van de Messenger Service? Dat is gewoon reclame.

Schakel de Messenger Service uit:

Ga naar Start -> Uitvoeren.
Type in de balk: services.msc
Klik OK.
Na een paar tellen verschijnt een nieuw venster met een lijst van services.
Zoek in die lijst naar "Messenger".
Dubbelklik daarop.
Klik op "Stoppen" en kies bij Opstarttype voor "Uitgeschakeld".
Klik Toepassen en OK.

PS: deze Messenger Service heeft niets met MSN Messenger te maken.

Mike NL

Op wie slaat je vraag.

Snelformatteren is geen formatteren, alleen wisssen van inhoudsopgave. Maar partitie verwijderen, zou net zo effectief moeten zijn als format.

Eric.

Laatst bewerkt:
Heb eerst "snel formateren" gedaan.

Later na berichten hier te lezen heb ik partitie verwijdert en opnieuw aangemaakt.
Geen register fout meer ontdekt :)

Bedankt allemaal

Ik Had van de week precis hetzelfde... Ik had een tijd geleden Windows opnieuw geinstaleerd.
In eerste instantie ging het allemaal goed maar nadat ik Een paar Progrmaas heb geinstsleerd kreeg ik steeds een foutmelding :de instuxtie X 876786 Nog wat heb windows opnieuw geinstalleerd alee dan lanzaam en nu gaat het geweldig...

Het verbaasd mij wel

Ik dacht dat men zo langzamerhand toch wel wist dat quickformat niet formatteerd ? Bad sectors blijven bad, maar worden niet gemarkeerd.

Maar ok.

Blij dat het jullie nu gelukt is.:thumb:

Eric.

Ik heb na tips van hier eerst partitie verwijdert, en toen opnieuw aangemaakt en alles weer geformateerd en geinstaleerd.

Maar toch kreeg ik nog fout melding over het register...met tips om naar een site te gaan om een register progje op te halen...

Ik gebruik nu windows registry repair...die blijft toch wel weer wat vinden...maar niks over het register...wel short-cuts, add-remove progs en opstart progs..

Nou ja...alles wat verwijdert kan worden env erwijdert word is mooi mee genomen :-)

Heb trouwen ook spywareblaster up to date op pc en ad-aware en spybot...allen up to date en norton...dus rommel kan het niet zijn :-)

Geplaatst door MisterDennis
Maar toch kreeg ik nog fout melding over het register...met tips om naar een site te gaan om een register progje op te halen...

Lijkt toch echt verdacht veel op zo'n reclamemelding van Messenger Service hoor... Mijn vorige antwoord al gezien?

2buffy: Ja dat had ik al uitgezet :-)

Maar nu weet ik niet meer of dat nu voor of nadien was :S

Nou ja...zolang ikg een pop up daar over mee krijg vind ik het wel best, vond het alleen vreemd dat het de 1e keer in 3 jaar was :S

En daardoor heb ik nu dus wel goed programmatje er bij :-)

Via Messenger Service wordt inderdaad reclame gemaakt voor dat programma Registry Repair... Lijkt me duidelijk dus dat dat het was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan