Register Foutmelding opstarten Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodeltje

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2001
Hallo,
Sinds enkele dagen krijg ik de volgende melding bij het opstarten van mijn pc.
Het bestand staat NIET op de PC, maar hoe kan ik de verwijzing in het register verwijderen ?
Naamloos.jpg

Alvast heel erg bedankt voor de moeite !

Dank je wel Bertus. Ik heb het allemaal gedaan. Er is e.e.a. gevonden en verwijderd, maar het probleem blijft nog ?

Kijk bij msconfig>opstarten of daar nog een programma bijstaat dat al verwijderd is.

Bodeltje, je hebt een scan uitgevoerd met Malwarebytes
Als je Malwarebytes opent en je klikt bij logs opent een kladblokbestand met de inhoud van het logje wat gevonden en verwijdert werd. Wil je die inhoud hier eens plaatsen.

Zou in MScongfig "mssmgs" eens uitvinken en dan kijken of je de melding nog krijgt.

Graag even je bericht aanpassen om niet achter elkaar berichten te plaatsen. Dacht het aan te passen voor je, maar dan verdwijnt de bijlage. Die van MBAM moet je dus even via "Aanpassen > Geavanceerd" opnieuw in dat bericht plaatsen.

Laatst bewerkt:
Sorry crash, ik heb het aangepast.

Verder heb ik mssmgs uitgevinkt, maar na het opnieuw opstarten krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Hmm, dan zie ik niks vreemds in je Msconfig meer. Ook al in Startmenu > alle programma's > opstarten gekeken?

Hoi,
probeer het volgende: schakel systeemherstel tijdelijk uit, herstart de pc en scan nogmaals in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot) met Mbam.

Opgelost

Via allerlei scans en verdere hulp is het probleem opgelost via mivercon.be forum.
Ben een dag bezig geweest, maar het was de moeite waard.
PC is weer schoon :d

Goeie tip van seniorke!
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan