register op geheugen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo1000

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2006
Hoi.

Ik heb het een en ander aan problemen gehad met mijn systeem register. Na geprobeerd te hebben het een en ander niet meer op te laten starten i.v.m. sysbronnen bezuinigingen kon windows geen toegang meer krijgen tot het register. Na een hoop getob met nutteloos fomateren en opnieuw installeren kwam ik erachter dat wanneer ik ander geheugen erin stopte het probleem verholpen leek.

Klopt dit ? staat het register vast op het geheugen en zo ja hoe kun je dit dan ressetten zodat het geheugen weer bruikbaar word.

Ik zou zeer erkentelijk zijn voor tips want nu is er 512 pc 133 geheugen naar de knoppen.

Dank.

Een deel van het register wordt in het geheugen geladen, en als daar fouten inzitten, tja.

Maar daar gaat je geheugen niet stuk van, hoor.

Alles wat een computer doet gaat via het intern geheugen, niet alleen een deel van het register.

Ja maar met ander geheugen heb ik geen problemen meer. Dus zal het neem ik aan toch een kwestie zijn van de registerfouten die er nu klaarblijkelijk toch nog zijn oplossen.

Heb je tip voor een degelijk (gratis ?) programma hiervoor. Ik ben nu eerlijk gezegd ook wel een beetje huiverig geworden.

Dat geheugen was gewoon stuk, daardoor kreeg je registerfouten, niet andersom.

Indien het verder in het geheugen zat, had je andere problemen gehad.

Maar over een progje? waarvoor? dat snap ik niet, wat bedoel je nu?

je zei dat als er fouten in het register zitten. Om de fouten uit het register te halen dus.

Dat geheugen was nieuw en gekocht bij een gerenomeerde winkel en de problemen onstonden na geprust met op starten en verwijdering van sleutels uit het register.

Enfin bedankt voor je snelle reaktie.

Beste, dat zijn twee verschillende dingen, fouten in het register en fouten in het geheugen, het laatste kan het eerste veroorzaken, maar andersom niet.

Maar fouten in het register heeft verder niets met het geheugen te maken, die moet je er gewoon los van zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan