register op orde brengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

malmberg

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2007
Mijn computer is heel traag, scherm bevriest regelmatig t.g.v. programmas die niet meer reageren. Outlook Express blokkeert vaak het verwijderen van berichten, totdat de computer weer is opgestart en berichten in de map Verzonden kunnen helemaal niet meer worden weggeklikt. Een scan via een website gaf 146 ongerechtigheden in het register.
Er zijn zat programmas die tegen betaling herstel beloven. Maar welk is echt betrouwbaar?
Traagheid komt waarschijnlijk ook door het beperkt werkgeheugen van deze oude fiets, maar het register heeft in ieder geval opfrissing nodig. Wat te doen?

Ik vind dat deze vraag bovenaan moet staan want het opschonen van het register is niet helemaal zonder risico en wat zijn nu eigenlijk de bewezen goede gratis register hulpprogramma's die opschonen, optimaliseren, comprimeren en liefst ook een backup maken of veranderingen weer terug kunnen zetten?

Ik gebruik Registry Mechanic en heb daar nooit problemen mee gehad maar dat is een programma dat je moet registreren om alle gebreken te kunnen verhelpen. Programma's die je helemaal moet verwijderen om opnieuw te kunnen uitproberen worden ook gevonden. Je schrijft dat er 146 ongerechtigheden in het register stonden, dat is weinig. Het aantal is dus het probleem niet.

Kan inderdaad ook het register opschonen zie ik. Werkt goed en ziet er mooi uit purple.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan