Register opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Berichten
524
Hoi,

Zou graag willen weten hoe ik middels XP het register kan opschonen. Bij help werd er een bestand genoemd: \\HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\HuidigeVersie\AeDebug, Maar, via 'uitvoeren' en de functie 'zoeken' werd er niets gevonden.
Wel heb ik het register gevonden, regedit. Kan iemand mij helpen?

Thx
 
... ik wil me nergens mee bemoeien, maar gezien de opmerking over helpfuncties en "zoeken" ben ik er niet bepaald van overtuigd dat je weet waar het over hebt. Waarom zou je het überhaupt willen opschonen?

Bedenk dat het register een complex en buitengewoon gevoelig raderwerk achter windows is. Als je daarin gaat rommelen zonder dat je precies weet wat je doet, is dat gagarandeerd vragen om problemen. Afblijven dus...!

Als je al wilt schonen in het register, gebruik dan tools als regclean ofzo, en maak altijd eerst een reservekopie.
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval bedankt Muppet.

Er stond bij Help iets over Dr. Watson, en over 'bugs' tegengaan, dan is het toch niet zo gek dat ik deze vraag stel, toch?


:8-0: :mad: :mad:
 
Neem het advies van Madmuppet terharte.
Gebruik inderdaad Regcleaner en bijvoorbeeld Ccleaner, maar ga er niet zelfstandig in lopen "rommelen" met gebrek aan terdege kennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan