Register opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tverm

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
In het register zie ik ellenlange URL's in P3P\History en Zone Map\Domains.
Kunnen deze URL's ongestraft verwijdert worden en zo ja, is hiervoor een progje beschikbaar?

U kunt wel TuneUp proberen, dat is een pakket met een heleboel programma's om de computer op te schonen en sneller maken.
http://www.tuneup-software.nl/download/tu2007
Na de installatie klikt u op Easy Onderhoud, en het register wordt opgeschoond samen met nog wat andere opschoontaken:thumb:

PS. Bij e-mail hoeft u niks in te vullen.

opschonen register

I.v.m. vakantie een wat late reactie.
TuneUp heeft niets opgeleverd.
Ik heb het vermoeden dat die lange lijsten met URL's iets te maken hebben met het immuniseergedeelte van Spybot of mogelijk met andere spywareprog's die ik geïnstalleerd heb.
Ik ben benieuwd of anderen dezelfde lange lijsten met URL's in hun register vinden.

geen lijsten met url's hier op de aangegeven locaties.

xp met sp2

Gebruik je een AntiSpyware progje, en zo ja welke?
Zou zomaar de toegestane sites kunnen zijn.

Ik heb ze hier ook niet, en je zou ze kunnen verwijderen, maar dan werkt het progje niet meer voor die sites.

opschonen register

Voor AntiSpyware gebruik ik Adaware; Spybot en Xoftspy

Opschonen register

Behalve Ccleaner heb ik ook diverse andere regcleaners laten draaien; zonder resultaat.
Weet iemand wat er eigenlijk in die bewuste mappen opgeslagen wordt?
Het gaat dus om:
HKCU/Software/Microsoft/Internet Explorer/Windows/Current Version/Internet Settings/ZoneMap/Domains en
HKCU/Software/Microsoft/Internet Explorer/Windows/Current Version/Internet Settings/P3P/History

Antispyware programs like spyblaster etc, block potentially damaging sites and note these blocked sites in ZONEMAP / DOMAINS as well as restricted sites in ...

En die P3P/History is/zijn van SpyBot, de geblokte sites.

Opschonen register

Het is mij nu helemaal duidelijk d.w.z ik moet alles zo laten staan!
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan