Register probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Berichten
145
Goedenavond ik heb een probleempje ik kan opeens geen sleutel meer toevoegen aan het register hij zegt dan.
" kan ......key niet importeren het opgegeven bestand is geen registerscript. U kunt alleen binaire registerbestanden importeren vanuit de register-editor"
______________________________________________

Dit doe ik door er op te dubbelklikken en dan vraagt tie of ik het aan het register wil toevoegen en als ik dan ja klik krijg ik dus deze foutmelding. Tijdje terug deed tie het nog gewoon..:confused:
______________________________________________

Ik heb windows xp pro sp2

Iemand enig idee ??

BVD
 
Heb het net gedaan...maar eigenlijk wat is het?? hij werd in ieder geval wel geaccepteerd.

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Maar krijg nog wel de zelfde melding hij kan het niet zelf de key's van andere programma's kent tie niet die het wel doen.
 
Geplaatst door Danz
Heb het net gedaan...maar eigenlijk wat is het?? hij werd in ieder geval wel geaccepteerd.
Dat tooltje zou de associatie met *.reg bestanden op XP moeten herstellen, als er iets mis mee is.

Geplaatst door Danz
Maar krijg nog wel de zelfde melding hij kan het niet zelf de key's van andere programma's kent tie niet die het wel doen.
Dit kan ik niet volgen. :( Ik dacht dat het om *.reg bestanden ging? Over welke programma's heb je het nu? Wat bedoel je met 'keys'? Beetje duidelijker zijn graag...
 
Heb bijvoorbeeld een key voor Kaspersky

bv. Kaspersky.key

Extensie is .key en niet .reg

Heb bijvoorbeeld ook een Winamp.key die doet het nu ook niet meer en eerst wel.
__________________________________

Dus ik kan wel .reg openen maar niet .key dat eerst wel kon
 
Heeft er misschien iemand enig idee ?
Ik krijg het nog niet voor elkaar.
 
De key voor Kaspersky voer je in via het programma zelf, niet door te dubbelklikken op een key-bestandje. Maar waarschijnlijk heb jij het over een key-bestandje voor Kaspersky dat je via een warez-site hebt gedownload. En dat misschien wel gewerkt heeft maar nu dus niet meer werkt.
Bij Kapsersky zijn ze heus niet dom hoor, ze zijn op de hoogte van de wijzen waarop mensen hun programma's proberen te kraken en weten daar dus ook wel een mouw aan te passen, zoals jij nu merkt. ;)

Koop Kaspersky gewoon. De mensen die het programma maken moeten ook hun brood verdienen.
 
Geen idee waar het vandaan komt heb cdtje van een maat gehad tijdje terug en nu na xp pro sp2 geinstalled te hebben heb ik dit probleem dus ik denk dat er iets is gemaakt in die sp2 maar daar heb ik geen verstand van.

BTW ik heb originele Kaspersky maar aangezien dat een versie 4 is d8 ik, laat ik dan eens kijken of dit wat is.
En niet zoals gebruikelijk een trail versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan