register schonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noname

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
143
Gisteren heb ik een aantal grote programma's van mijn computer verwijderd met "my uninstaller 2006". Het nuttige van dat programma is dat het ook registersleutels en orphan files verwijderd, Maar niet alles.

Dus vervolgens Regsupreme Pro er overheen laten gaan (ver 1 40 48) in de agressieve mode. Na herhaalde scans blijven er steeds registersleutels (ca 150) terugkomen, die in voorgaande scans al lang hadden moeten zijn verwijderd. En het zijn toch echt sleutels die horen bij een gedeïnstalleerd programma :shocked:

Heeft iemand enig idee waarom het kennelijk niet goed werkt ?
 
Misschien zijn er nog mappen aanwezig van dat programma in "Program Files" of ergens onder "Application Data". Zo ja, verwijder ze dan, en probeer het nog eens.
 
En waarom gebruik je daar ccleaner niet voor ??
 
Reg cleaners in agresive mode blijven sleutels vinden die zogenaamd op dat moment niet worden gebruikt. Je verwijderd ze en XP maakt ze weer opnieuw aan op de seconde dat ie ze nodig heeft en laat ze dan zeg maar weer los, ze blijven dus latent aanwezig voor de volgende keer dat ze weer nodig zijn gebruikt te worden..

Je kan dus tot in den treure blijven scannen, vinden en verwijderen tot dat je wat kapot maakt..

De meeste regcleaners die (geld kosten) en beweren oh zo goed te zijn moeten dat natuurlijk ook laten zien en pikken dan ook elk onnodig kleinigheidje op als gebroken sleutel ook op plaatsen waar dat niet nodig is, anders zie je niet het verschil wat ze doen t.o.v. de gratis programma's.. Deze cleaners zijn dus zo fake als maar wat en is prestatie verbetering verkregen door regcleanen nog nooit bewezen..

Daarom kan je maar beter de tip van puppie volgen en verder niet onnodig in het register rommelen..
:)
 
Bedankt voor de reacties. Ik ga het eens met cccleaner proberen. Overigens werkt alles nog normaal, maar bedankt voor de waarschuwing.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan