register spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukkie3110

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Berichten
293
Hey,

Ik heb onlangs een dualboot gemaakt van vista home en xp home, nu de spelletjes die ik op vista heb zou ik graag niet graag een 2de keer installeren... pakt veel harde schijf geheugen... dus mijn vraag : hoe weet ik welke registerwaarden een spelletje heeft ?
 
je kunt proberen het spel te installeren op de zelfde plek als waar hij nu staat.
(daarna niet meer deinstalleren natuurlijk want dan ben je hem in beide ossen kwijt :)

Want anders word het een grote zoektocht in je register naar alle keys die het spel nodig heeft
 
Ik denk persoonlijk niet eens dat dat gaat. XP is een heel ander OS dan Vista dus naar mijn idee moet je het spel echt twee keer installeren. Ik weet even niet precies hoe ik het moet zeggen maar de Program Files van XP zijn weer anders dan die van Vista.
Wat jij wil ( in XP installeren en dan vanuit Vista opstarten ) gaat niet lukken zo ver ik weet.
Vista heeft een ander register dan XP of wil jij de registerwaarden van XP overzetten naar Vista? Wat overigens ook niet zo maar gaat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan