Register uit office veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

112fan

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Ik heb ergens in een ander topic gelezen dat je in het register van office ook kan verwijzen naar de server, dus dat je office op de server installeert en alleen de pictogrammen op het bureaublad van de client zet en dat het dan werkt. Klopt dat en zoja hoe doe je dat?

Lijkt me dat je dan gewoon snelkoppelingen hoeft te maken. Echter betwijfel ik of het gaat werken.

Welke server software gebruik je?
en hoe laat je de client verbinding maken met de server.

dan kun je het installeren onder all users en dan de iconen kopiëren naar de gebruikers.

ja dat zeg ik toch.
je installeert op de server.
en dan de iconen in het start menu van de gebruiker zetten.

hoe laat jij de gebruikers contact maken met de server.

Ze zijn aangemeld in het domein en ik wou de snelkoppelingen dan in een share zetten

installeren en dan gaat dat al vanzelf

ja de c schijf van je server

De client heeft het zelf niet op de hd staan dus dat werkt (denk ik) niet

Dat gaat wel werken, mits je de snelkoppeling vanaf je server maakt of het juiste pad gebruikt.

Je hebt een enterprise/vlk variant nodig van office en daarmee een setup.exe /a uitvoeren
Je bouwt dan een administrative installation point waarvanaf users ook office kunnen draaien.

Ik heb Office Enterprise 2007 dus dat moet lukken. Moet je dat dan op de server zo intypen bij uitvoeren: setup.exe /a En kan je dan ook zonder offce te installeren op de client office gebruiken op de client?

Hoe bedoel je dit: "sowieso zul je nooit een office kunnen draaien zonder iets lokaal geplaatst word zonder virtualisatie software.
"

Ik wil het omdat ik anders elke pc af moet en bij ons gaan de meeste extra sloom daardoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan