Register vergelijking

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Berichten
563
Hallo, kent iemand een tool waar mee je je register kan scannen en vervolgens in een log op kunt slaan.

Vervolgens een programma installeerd.

Waarna je nog een keer met die tool je register scant en daarna ook weer kunt opslaan.

Vervolgens moet het programma mij dan aan kunnen geven wat de veranderingen in het register zijn.

Ik weet dat zoiets bestaat maar weet geen namen en weet ook niet waar ik zoiets kan vinden.

Google en andere zoek marchines heb ik al geprobeert, zonder enig resultaat

Alvast bedankt

Knackje
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je dat doen met Regcleaner
Die maakt onderscheid tussen old en new
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb het programmatje geprobeerd. Maar ik kan alleen mijn register scannen en vervolgens repareren. Ik kan het dus niet vergelijken.

Toch bedankt voor de moeite


Knackje
 
Total uninstall heb ik nu gebruikt. Werkt perfect gelukkig.

Bedankt voor je hulp

Knackje
 
Geplaatst door knackje
Hallo, kent iemand een tool waar mee je je register kan scannen en vervolgens in een log op kunt slaan.

Vervolgens een programma installeerd.

Waarna je nog een keer met die tool je register scant en daarna ook weer kunt opslaan.

Vervolgens moet het programma mij dan aan kunnen geven wat de veranderingen in het register zijn.

Ik weet dat zoiets bestaat maar weet geen namen en weet ook niet waar ik zoiets kan vinden.

Google en andere zoek marchines heb ik al geprobeert, zonder enig resultaat

Alvast bedankt

Knackje

Dat kan perfect met de Registry Monitor van jv16 Powertools 1.4. Daarmee kun je op ieder moment een 'snapshot' van het register maken zodat je later (bijv. na het installeren van een programma) precies kunt zien wat er is veranderd.
http://www.macecraft.com/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan