Register verwijderen uit Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamu

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2009
Berichten
5
Hallo,

Ik heb een reeks bestanden gedeleted. Met de zoekfunctie kom ik die nogsteeds tegen. Dat betekent dat ze nog ergens in een register staan. Hoe kan ik die files volledig van mijn PC verwijderen?

Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, zonder de PC opnieuw te installeren.

Alvast dank voor de hulp!!

Groeten,


Bamu
 
Laatst bewerkt:
Het hele register?

Dan heb je niks meer aan je Vista en zul je toch opnieuw moeten installeren.
 
Het hele register?

Dan heb je niks meer aan je Vista en zul je toch opnieuw moeten installeren.


Het gaat om een aantal tekstbestanden die ik al eerder heb gedeleted. Ik kan met zoeken nog steeds deze bestanden vinden (niet openen).
 
Als je een programma zoals bijvoorbeeld ERASER neemt en je klikt rechts op het bestand wat je wil verwijderen en verwijderd het met ERASER dan vind je het nooit meer terug !!

http://www.heidi.ie/node/6
 
Laatst bewerkt:
Als je een programma zoals bijvoorbeeld ERASER neemt en je klikt rechts op het bestand wat je wil verwijderen en verwijderd het met ERASER dan vind je het nooit meer terug !!

http://www.heidi.ie/node/6

En waar vind ik dat bestand? Zit dat al in Vista of moet ik dat ergens downloaden?

En hoe vind ik dan weer de al eerder gedelete bestanden? Waar slaat vista die op?
 
Jij snapt het niet helemaal.
Eraser is een programma wat je moet downloaden, vandaar dat ik je een link gaf.
Na installatie verschijnt het programma als optie in de rechter muisklik menu en kan bestanden ermee verwijderen. Deze worden dan een tig aantal keer overschreven zodat ze niet meer terug te halen zijn.
 
Ik denk dat het hier eerder weer gaat om de indexatie bestanden.

Als je in het configuratiescherm de indexatie weer herstelt naar zijn standaard zodat hij opnieuw begint te indexeren voor een snellere zoekactie zal je die bestanden volgens mijn niet meer vinden :thumb:
 
Jij snapt het niet helemaal.
Eraser is een programma wat je moet downloaden, vandaar dat ik je een link gaf.
Na installatie verschijnt het programma als optie in de rechter muisklik menu en kan bestanden ermee verwijderen. Deze worden dan een tig aantal keer overschreven zodat ze niet meer terug te halen zijn.


Dag Raymoond,

Ik heb erease uitgevoerd/gedownload. Alleen krijg ik geen enkele melding met de rechtermuisklik.

Doe ik iets fout?
 
Heb je het wel geïnstalleerd dan?

Zie bijlage wat je in principe te zien moet krijgen !
 

Bijlagen

  • ScreenShot008.jpg
    ScreenShot008.jpg
    41,6 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan