register

Status
Niet open voor verdere reacties.

2jane

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Hoi allemaal,

Ik heb in het register iets veranderd wat ik niet meer weet hoe ik het terug moet zetten. Het was uit een tijdschrift en ik kan het niet meer vinden.. stom,ik weet het. Maar goed, het gaat om het bootscreen, dat scherm dat vlak na het opstarten komt en aangeeft dat windows xp geladen wordt.... het scherm is zwart, de letters groen geloof ik. Daarna komt het logonscreen. Dat bootscherm is weg, hoe krijg ik dat terug?

bedankt,
ar.

Misschien een tip on op te starten in veilige modus (tijdens het opstarten F5 ingerukt houden)

bij de keuzevenster op nee drukken en systeem-herstel uitvoeren...

Hier moet je wel zeer zorgvuldig mee omgaan, anders kan er iets mis gaan...

Start --> Uitvoeren --> scanreg /restore intypen

Ik weet niet of dit in XP ook zo is, in ME iig wel.

tis niet helemaal wat ik bedoel, ik wil zelf het register induiken om het weer terug te veranderen, ik weet alleen niet waar ik moet zoeken. De optie scanreg/restore werkte hier niet..

groeten,
ar.

Geen backups gemaakt voor je het register indook? :confused:

Ik denk dat je het beste met systeemherstel het e.e.a kan herstellen en daarna met een progje je bootlogo gaat veranderen.

ja ik weet het, domdomdom.. maar aldoende leert men, toch?!:)
Nou, ik ga gewoon maar ff aan de gang lijkt me,
bedankt!

hebbes! Misschien had ik het fout geformuleerd, het ging om het startupscreen. Of is dat het zelfde? enfin, je gaat naar start, mijn computer, eigenschappen, geavanceerd, kopje opstart en herstelinstellingen en dan op bewerken. Hier stond /fastdetect/noguiboot. Noguiboot moet dus weg, dan krijg je je scherm weer terug..:)

arja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan