Register

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfons221

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Berichten
90
Heb problemen met het register,heb scan.exe/fix en retore gedaan,maar het helpt niet,kan bv."mijn dokumenten niet meer openen en nog een paar andere.
Wie weet raad of een tool waar je dat mee kan herstellen.
Alvast bedankt
 
Wat wordt er vemeld als je dit wil openen en hoe kom je erbij dat dat mischien aan je register ligt.
 
Geplaatst door jjw
Wat wordt er vemeld als je dit wil openen en hoe kom je erbij dat dat mischien aan je register ligt.
Heb met windokter van norton dat gevonden en ik vermoed dat het in het reg.is.hij meldt het volgende"Files\installshield\professional\Run Time\09\01\intel32\DotNetinstaller.exe

mscoree.dll.

Hij vermeld niet berijkbaar.
 
ja dit heeft niet zoveel met je register te maken, ik denk ook eerder aan een beetje spyware of iets dergelijks.
 
Geplaatst door jjw
ja dit heeft niet zoveel met je register te maken, ik denk ook eerder aan een beetje spyware of iets dergelijks.
Heb met ad-ware al gescand en met spybot s/d en dat bracht niets op.zal die Hyshak eens proberen maar het heeft niets te maken met spyware of virussen.
 
Geplaatst door esjeka
Even verder googlen gaf dit resultaat.

http://service1.symantec.com/SUPPORT/nsw.nsf/docid/2002112512224107
Heb die link bij mijn favo gezet en zal eens kijken,maar heb nog verder gaan zoeken met norton windokter.

Oplossing 1:Geen oplossing.

mscoree.dll bevindt zich mogelijk op een verwisselbaar station,een onzichtbaar volume,zoals een NTFS-station,of op een netwerk.Als het bestand niet door C:\program Files\commen-Files\installshield\professional\RunTime\09\01\intel32\Dot1. Kan gevonden worden,is mogelijk dat u C:\programFiles\common en dan stopt de zin.Nu is het zo dat ik twee harde schijven heb waar van één is voor data en vroeger NTFS was ik denk..dat beide schijven niet goed geformateerd zijn voor er terug win98 er is opgezet ik denk maar ja wie ben ik????
 
Ben even uit de running geweest,pc problemen,verlof enz...uiteindelijk een format uit gevoerd.Alles weer terug Okéé.;) Thkx voor de reactie's.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan