Register

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dude..Dennis

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2005
Goedeavond-middag...

Ik heb laatst easycleaner 2.0 geinstaleerd...toen heb ik me register laten scannen zaten volgens mij wel wat fouten in... ...er staat onderin een knop '''Verwijderen'' is dat erg als ik alles verwijder of kan dat geen kwaad?

Bedankt Dennis:thumb:

In iedergeval eerst opslaan!

En kijk maar eens wat die groene Ballen betekenen

Door op dat dikette te drukken en dan aan wijzen waar je het wilt hebben

Ja dat klopt,heb bij mezelf ook gelijk de boel verwijdert,dus is wel goed

Geplaatst door Dude..Dennis
er staat onderin een knop '''Verwijderen'' is dat erg als ik alles verwijder of kan dat geen kwaad?
Je kunt alles verwijderen en dat kan zeker geen kwaad. :)
Integendeel: als er veel overbodigs in je register zit, kan verwijdering daarvan de werking van je pc alleen maar verbeteren.
In het startscherm van EasyCleaner zit de knop Ongedaan maken.
Mocht je dus iets verwijderd hebben waardoor problemen ontstaan, dan kun je alles weer terugzetten.
Maar EasyCleaner is een heel veilig programma en ik heb die knop nog nooit nodig gehad. :)

@ Bandit 123: Met de knop Opslaan wordt er alleen een lijst opgeslagen van de te verwijderen items - backups maakt EasyCleaner automatisch.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Je kunt alles verwijderen en dat kan zeker geen kwaad. :)
Integendeel: als er veel overbodigs in je register zit, kan verwijdering daarvan de werking van je pc alleen maar verbeteren.
In het startscherm van EasyCleaner zit de knop Ongedaan maken.
Mocht je dus iets verwijderd hebben waardoor problemen ontstaan, dan kun je alles weer terugzetten.
Maar EasyCleaner is een heel veilig programma en ik heb die knop nog nooit nodig gehad. :)

@ Bandit 123: Met de knop Opslaan wordt er alleen een lijst opgeslagen van de te verwijderen items - backups maakt EasyCleaner automatisch.

Guus.

Had hem er laats afgehaald en daar ben ik ook al weer achter,maaar toch bedankt voor de herinnering:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan