Registerbestandfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

droersch

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
M'n harde schijf voert regelmatig een schijfcontrole uit bij het opnieuw opstarten van m'n pc. Waarom die dat doet weet ik echt niet. Misschien omdat ik veel lees- en schrijfacties uitvoer?
In ieder geval was ie nu ook een schijfcontrole aan het doen en toen heeft m'n vader de pc opnieuw opgestart en nu start ie niet meer op. Ik krijg de volgende melding:

STOP: C0000218 Registerbesandfout.
Het register kan het volgende onderdeel niet laden:
\systeemroot\system32\config\security
of het logboekbestand of vervangende bestand van het onderdeel.
Het is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar.
Neem contact op met de systeembeheer of afdeling Technische ondersteuning voor hulp.

Wie kan me helpen?

Hoi kijk hier eens na

misschien heb je er wat aan

suc6

groetjes mike:thumb:

Laatst bewerkt:
De oplossing die hier aangeboden wordt heeft niet zoveel positieve reacties. Veel gebruikers hebben de stappen opgevolgd en het probleem bleef bestaan.

Heeft het alleen opnieuw installeren van XP zin of moet de hele schijf geformatteerd (wat vanzelfsprekend beter is). Het probleem is dat ik net alles opnieuw geinstalleerd heb en geen zin heb om weer alles opnieuw te moeten installeren.
Maar lost het opnieuw installeren van XP een registerfout op?

Ja dat is een hele leuke oplossing. Heb ik op mijn werk ook al een keer toe moeten passen. Helaas is het toen niet gelukt aangezien er geen restore pointen waren.

Ja dat was een makkelijke oplossing geweest alleen heb ik ook geen recovery points.

Ik ga m'n schijf maar formatteren en opnieuw installeren. Nu heb ik alleen een probleem. Al m'n e-mailadressen in Outlook 2003 op de D-schijf kan ik niet meer bij. Ik heb een tijdje terug een backup gemaakt van al m'n email en adressen etc. maar als ik dit .pst bestand wil importeren zegt ie 'dit bestand bevat geen persoonlijke mappen' terwijl ik hetzelfde bestand ook heb gebruikt bij een eerdere installatie. Hoe komt dat? Deze vraag zal ik zeker bij een andere sectie moeten plaatsen?

Probleem is opgelost. Heb alles maar geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd. Hopelijk krijg ik nu niet meer van die rare meldingen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan