Registeren Live ID, beveiligingscode onduidelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
2.349
Weet iemand een trucje hoe ik bij het aanmaken van een live id de beveiligingscode (letters en cijfers die je over meot typen) goed doe? Hoe moet je weten wat kleine en wat hoofdletters zijn? Ik ben al een half uur bezig maar steeds zegt hij dat de code onjuist is.... Wordt er beetje hopeloos van....

P.S. Ik weet niet zeker of dit bericht in goede topic staat maar kan geen betere vinden...
 
oke ga naar de pagina waar je die code hebt maak een printscreen en post hem hier en hou in die tijd even nog steeds die code in de browser bij herladen is hij weg.
 
ja is goed bij mij deed hij het wel in een keer...
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ook kiezen voor audiobestand, maar dan ***t hij van alles door elkaar heen daar is geen wijs uit te worden....
 
w3mmoccb5
probeer anders elke keer zonder hoofdletter net een test acc aan gemaakt en alles is zonder hoofdletters
 
yep in een keer ;p
ik denk dat het alleen kleine letters zijn
 
Laatst bewerkt:
euhm moet ik een account aanmaken meschien en dat je daarna je wachtwoord en alles veranderd / je kan ook blijven proberen kleine letters en cijvers in te vullen (staat je casp niet aan )
 
Ik zat aan hetzelfde te denken. Kon je geen prive bericht sturen maar heb gekozen om je te emailen. Weet dus niet of hij dan prive bericht stuurt of dat hij het naar je email stuurt....

Alvast bedankt
 
Als je het gedaan hebt kun je me evt via mn emailadres een mail sturen, gaat wat handiger dan via pb hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan