registerfouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

eger

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
71
Hallo,

de trialversie van het programma Reg.fix heeft 348 fouten gevonden op mijn PC, hij repareert er maar 8 behalve als ik mij registreer; heeft mijn register echt zoveel fouten of proberen ze me bang ter maken en te laten registreren (betalen dus!). ik zie af en toe wel dat er een pictogram van m'n bureaublad is verdwenen en er een ander voor in deplaats is gekomen. Hoe sta ik er nu voor?

groeten Eger
 
Kijk voordat je aan de slag gaat met Regcleaner ook even hier !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Geplaatst door eger
heeft mijn register echt zoveel fouten of proberen ze me bang ter maken en te laten registreren (betalen dus!).
Hoogstwaarschijnlijk het laatste. Bedrijven die deze 'no pay no cure' techniek hanteren om hun producten aan de man te brengen, zijn vrijwel nooit te vertrouwen. Een betrouwbare software-maker biedt een echte trial aan waarmee je ook kunt testen of het programma daadwerkelijk problemen oplost.

Mag ik vragen hoe je aan dat Reg-fix kwam? Via een pop-up toevallig?
 
Geplaatst door buffy

Hoogstwaarschijnlijk het laatste. Bedrijven die deze 'no pay no cure' techniek hanteren om hun producten aan de man te brengen, zijn vrijwel nooit te vertrouwen. Een betrouwbare software-maker biedt een echte trial aan waarmee je ook kunt testen of het programma daadwerkelijk problemen oplost.

Mag ik vragen hoe je aan dat Reg-fix kwam? Via een pop-up toevallig?

Nee, pop-ups worden geblokkeerd en die open ik bovendien uit pricipe al niet, het gaat om RegistryFix.exe, eenm RegistryCleaner MFCApplication versie 1.0.0.1, copyright 2004; waar ik hem vandaan heb weet ik niet meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan