babbeltje40
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2003
In de computeridee van deze week stond een opschoon verhaal.Wat mij interesserde was dat er tijdens het starten progr. opstarten die je eigenlijk niet direct nodig hebt, zoals printer en extra prog.zoals imesh.
Ik heb het prog. op gehaald bij www.sysinternals.com
en kreeg een gezipt prog, toen ik dat opende, kon je over al vinkjes voor weg halen of juist voor zetten dat stond in de Cp idee niet erg duikelijk waarschijnlijk heb ik het juist verkeerd om gedaan, want plots vloog mijn hele register voor bij...
ik zette de pc uit en dacht dan is het wel tegen te gaan , maar van af die tijd kan ik niets meer starten ik kom na lang starten in het opstart scherm zie welkom en mijn naam , klik er op en hij sluit gelijk af!.
Opstarten via F8, F1, F2 of F10 mochten niet baten.
Hoe kom ik nu weer in mijn pc.
Is er niet een herstel prog?
Diskettestation werkt ook wel maar ,...ik heb geen idee wat ik er in moet stoppen.
En of het doordraait.... grrrr
Wie o wie.
Ik heb de pc nodig voor mijn werk.
Hulpelose Babbeltje
Ik heb het prog. op gehaald bij www.sysinternals.com
en kreeg een gezipt prog, toen ik dat opende, kon je over al vinkjes voor weg halen of juist voor zetten dat stond in de Cp idee niet erg duikelijk waarschijnlijk heb ik het juist verkeerd om gedaan, want plots vloog mijn hele register voor bij...
ik zette de pc uit en dacht dan is het wel tegen te gaan , maar van af die tijd kan ik niets meer starten ik kom na lang starten in het opstart scherm zie welkom en mijn naam , klik er op en hij sluit gelijk af!.
Opstarten via F8, F1, F2 of F10 mochten niet baten.
Hoe kom ik nu weer in mijn pc.
Is er niet een herstel prog?
Diskettestation werkt ook wel maar ,...ik heb geen idee wat ik er in moet stoppen.
En of het doordraait.... grrrr
Wie o wie.
Ik heb de pc nodig voor mijn werk.
Hulpelose Babbeltje