registersleutels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Narcis

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
LS,
bij het installeren van de software van een HP all in one printer op de laptop met Vista van mn schoonvader kwam ik niet ver. Al vrij snel gaf een boodschap aan dat installeren niet mogelijk is bij gebrek aan een 3-tal registersleutels. Als deze er zijn moet alles zonder probleem geinstallerd worden.
Mijn vraag is natuurlijk hoe ik die registersleutels binnenhaal of aktiveer of iets dergelijks.
Wat is wijs en wat moet ik doen om een en ander voor elkaar te krijgen.

* by the way meldde mn schoonvader dat hij al wat geprobeerd had om te installeren en dat het niet onmogelijk is dat hij wat weggegooit heeft.:rolleyes:

M. Vr. Groet,

René

Omdat je geen type-aanduiding hebt vermeld, koos ik een willekeurige Deskjet All-In-One op de support-site van HP. Uiteindlijk leek mij deze probleemoplossing 1 het meest op jouw situatie van toepassing. Wil je het zeker weten, vul dan in het zoekvenster het typenummer in van de All-In-One van je schoonvader. Succes.

NB: check eventueel ook de comptabiliteit van de printersoftware met Vista.

Laatst bewerkt:
Boeing,
excuses voor mn trage reactie. Ik heb je oplossing gezien en uitgeprint. Ik kom niet dagelijks bij mn schoonvader maar ga zometeen een en ander uitproberen. Hopelijk lukt het, ik houd je op de hoogte.

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan