Hallo,
Ik ben op zoek naar een excel progamma waarin ik aanvraag van vrije dagen en vakantie kan registreren en deze kan publiceren in totaal overzicht. In de bijlage een excel bestand wat het ongeveer zou moeten worden, alleen wil ik in het overzicht het aantal gevraagde uren zien en niet V van vrij of vakantie. Daarnaast wordt wanneer een nieuwe aanvraag wordt ingediend de naam iedere keer opnieuw aangemaakt, ik wil wanneer de naam eenmaal voor komt op de lijst, dat dan alleen de nieuw aangevraagde uren worden ingevuld, bij reeds aangemaakte naam. Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben en hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes,
Piet
Ik ben op zoek naar een excel progamma waarin ik aanvraag van vrije dagen en vakantie kan registreren en deze kan publiceren in totaal overzicht. In de bijlage een excel bestand wat het ongeveer zou moeten worden, alleen wil ik in het overzicht het aantal gevraagde uren zien en niet V van vrij of vakantie. Daarnaast wordt wanneer een nieuwe aanvraag wordt ingediend de naam iedere keer opnieuw aangemaakt, ik wil wanneer de naam eenmaal voor komt op de lijst, dat dan alleen de nieuw aangevraagde uren worden ingevuld, bij reeds aangemaakte naam. Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben en hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes,
Piet