registratie Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoebie

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2003
Berichten
8
Leuk Windows XP en een hardstikke handig besturingssysteem.
Totdat de pc terug naar de daeler moest omdat de brander niet werkte. Een conflict met een programma waardoor Windows XP opnieuw geinstalleerd moest worden.
Nu blijkt dat we het verkeerde oroginaliteitsstickertje acher op de pc hebben geplakt. (Er staat duidelijk op: "Plak deze sticker van originaliteit achter op uw pc". Er staat ook een nummer op)Dus wij plakken dat mooie zilveren ding erop en nu blijkt het de verkeerde sticker te zijn. Moest de onderste zijn en wij hebben het bovenste geplakt. Alles overhoop gehaald, maar dat miserabele plastick zakje waar de cd en het boekje inzaten en waar die andere sticker op zat al lang weggegooid. Natuurlijk stom maar niks meer aan te doen.
Nu kunnen we dus Windows XP (kosten € 115.-) niet meer activeren en moeten we volgens de helpdesk van Microsoft een nieuwe versie kopen. We hebben een illegale code van Internet afgehaald, maar die werkt maar voor een maand en ik weiger dus de zak van Microsoft te spekken voor iets waar zij niet duidelijk in zijn. Bovendien moet je je toch aanmelden als je begint met Windows XP. Compleet met naam en adres enz. Wat heeft dat voor nut als er toch niets mee wordt gedaan. Zeker alleen om illegale software tegen te gaan. Nou dat werken ze zo wel in de hand.
 
Ik vind het nogal wat om dit te veranderen in het register?
Als ik die code wil wijzigen, heb ik dan de oroginele niet nodig?
En kan ik daar niet de originele code die ik in juni heb ingevoerd terug vinden?
Windows is ondertussen verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
 
Maar ik heb in jou link wel een e-mailadres gevonden waar ik misschien mee verder kan.

In ieder geval bedankt
 
Zoebie, maak je e-mail knopje eens actief aub.
 
Heb ik zeker met mijn neus gekeken. Mail is onderweg.
 
Opgelost

Het is nog niet opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Helaas blijkt het dus nog niet te zijn opgelost.
Ik heb nog 5 dagen om Windows te activeren.
HELP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan