Registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Hallo,

Ik heb XP home op mijn computer geinstalleerd, maar niet geregistreerd, nu meld mijn computer dat de registratie over 6 dagen verlopen is. Kan je dat uitschakelen en waar, of geeft dat problemen? Het is een gekochte cd dus geen kopie.

Groetjes Rama
 
Als ik hem registreer, dan kan ik hem niet meer installeren bij mijn vrouw op de computer, want volgens mij kun je maar 1 keer registeren, is dat zo?

rama
 
officeel klopt dat maar ik heb wel eens een topic gezien hier dat 2 x registreren wel lukte.
 
De andere oplossing vind ik toch wel wat bewerkelijk, dan moet je aardig thuis zijn in computers. Vraag me af of het problemen geeft dat ik die melding krijg dat de registratie na zes dagen verloopt.

groetjes rama
 
Geplaatst door rama
Vraag me af of het problemen geeft dat ik die melding krijg dat de registratie na zes dagen verloopt.
Windows de-activeert zichzelf dan toch? Da's toch wel een probleem?
 
Blijf het toch raar vinden, dat ik verplicht bent om te registreren we hebben deze cd voor eigen gebruik, en helemaal niet om te kopieeren.

groetjes rama
 
Dat weet MS natuurlijk niet he, registreren zal de oplossing blijven denk ik. Moesten jullie nu 2 volledig dezelfde pc's hebben dan zouden jullie het WPA.dbl-trukje kunnen toepassen. Maar dat zal wel niet.

PS: Je kan het toch gewoon proberen?
 
Dan zal er inderdaad niets anders opzitten, maar in iedergeval toch bedankt.

groetjes rama
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan