registratiecode kwijt

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
ik heb dusmijn pc geformatteerd en ben dus zo dom geweest om niet eerst mijn key van moviejack op te schrijven. ik had die on-line gekocht. Weet er iemand hoe ik nu nog aan die sleutel kan geraken

wat mijn ervaring is met online kopen is dat je als je een mailtje stuurt via het e-mail adres dat je gebruikt hebt bij aankoop je zonder probleem weer de "key" krijgt... je hebt zelf bewijs en zij ook...

en lokoloko? als je niet bij dat bedrijf werkt? begrijp ik je vraag niet goed :)

Hallo Tam,

** LINK VERWIJDERD ** kun je waarschijnlijk wel je code vinden:

gewoon uw versie intypen en dan copieren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door Boeddhisme
Hallo Tam,

** LINK VERWIJDERD ** kun je waarschijnlijk wel je code vinden:

gewoon uw versie intypen en dan copieren.

dit is streng verboden. Lees de huisregels eens !!

heb een mailtje gestuurd totnu toe geen reaktie gekregen. het is versie 3. jammer dat ze die link verwijderd hebben want ik heb hem echt gekocht

Wat zijn we allemaal weer eerlijk. Ik weet zeker dat iedereen wel iets illigaals op zijn pc heeft draaien maar als iemand om een code vraagt zijn we ineens allemaal heilig. XXX

Geplaatst door tonvanleeuwen
Wat zijn we allemaal weer eerlijk. Ik weet zeker dat iedereen wel iets illigaals op zijn pc heeft draaien maar als iemand om een code vraagt zijn we ineens allemaal heilig. XXX
het gaat helemaal niet om (schijn)heiligheid. Iemand een code geven mag niet. Hier niet en via PB dus ook niet. Ik ontken helemaal niet dat iedereen iets illegaals op zijn pc heeft, maar we moeten/mogen het niet bevorderen...

Het toestaan van warez, serialz e.d. kost ons sponsors, een voor ons zeer belangrijke reden om het niet toe te staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan