Registratiecode weg na crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

punyeta

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Hallo allemaal.Ik heb het volgende probleem.
Had via internet een software programma gekocht maar nu is windows kapot op de hd van mijn laptop. Heb er een nieuwe ingezet en alle belangrijke info van de oude op de nieuwe gezet. Nu zegt dat programma bij opstarten, your trial has ended.Heb ook al gemaild naar de maker maar krijg geen reactie.Mijn vraag: Is er software om dat soort licentie gegevens van de oude hd te halen en weer in het progje te krijgen.Groeten Jan.

Goedemiddag,

Misschien e-mailje sturen naar het bedrijf van de software voor een nieuwe of de oude code ,zit te dromen lees net dat je dit al gedaan hebt maar begrijp iets niet je hd is defect maar je hebt wel bestanden kunnen overzetten op de nieuwe met denk ik zo nieuwe windows je zou de oude hd nog in een pc kunnen hangen

Laatst bewerkt:
Hoi, bedankt voor snelle bericht. Ja, dan heb ik al gedaan maar ik hoor maar niks, en dacht,misschien is er een andere mogelijkheid.Ik dacht zelf zo,n programma te hebben maar die recoverd alleen maar. Het is een soort muziek notatie programma en er zijn niet zoveel mensen die dat gebruiken.zal in ieder geval nog wel weer gaan mailen.Ondertussen ook kijken of het kan.Bedankt Modag. Groeten, Jan.

Ok ,frankwannet, bedankt voor de tip, ga ik proberen. hoop dat je met geopend programma SIW bedoeld, mijn programma krijg je niet meer open, gaat eerst op de code zeuren.Groeten Jan.

Met geopend programma bedoelde ik siw ja...

alle keys die op je pc staan zouden dan staan onder licenses.(ik hoop dat dit werkt voor je want weet niet of siw dit herkent als jou prog niet werkt.)
Maar kan proberen toch?

Laatst bewerkt:
Siw

Gaaf programma zeg.Zie nu alles wat er in de laptop staat.Maar de info die ik zoek staat op de schijf die nu als externe via usb is aangesloten en die kan ik zo gauw niet vinden of selecteren.Even verder zoeken dus. maar ik zie wel allerlei wachtwoorden van de laptop zelf staan.Bedankt Jan.

nieuwe code gekregen.

Hoi allemaal. Heb gister avond toch een email van de maker van het software progje gekregen met een nieuwe code, en alles werkt weer. Probleempje opgelost.Allemaal bedankt.Groet.Jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan