Registratiesleutels? (HP 2575)

Status
Niet open voor verdere reacties.

wvdhurk

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
11
Goeiedag!

Ik tracht mijn HP 2575 te installeren, maar helaas... Ik mis vier registratiesleutels.

slbcsp.dll
sccbase.dll
gpkcsp.dll
Enum

Wat nu? Ik heb er totaaaaal geen verstand van, dus graag in simpele taal. ;)

Wendy
 
Waar heb je de drivers/software vandaan?
Welk besturingssysteem heb je?
 
Download het nieuwe installatieprogramma vanaf hier door eerst je operating system te kiezen.
Na het installeren van je printer, alle updates installeren door deze ook eerst te downloaden.
 
Zie bericht hierboven en haal de software voor je printer van de HP site en installeer alles eens opnieuw. Let op !! Eerst beginnen met software installeren en tijdens dit proces wordt er gevraagd de printer pas aan te sluiten. Dus niet eerst de printer aansluiten !!
 
Zie bericht hierboven en haal de software voor je printer van de HP site en installeer alles eens opnieuw. Let op !! Eerst beginnen met software installeren en tijdens dit proces wordt er gevraagd de printer pas aan te sluiten. Dus niet eerst de printer aansluiten !!

Ja, dat doe ik dus. En ik heb ook al de operating system ingesteld, maar nog steeds loopt ie spaak op die registratiesleutels...
 
Oude drivers/software eerst al verwijderd en printer ook al verwijderd?
 
Ga de missende DLL's eens opnieuw registeren:

Registreer de DLL-bestanden die aan de services voor cryptografie zijn gekoppeld opnieuw
Ga als volgt te werk als u DLL-bestanden wilt registreren die aan services voor cryptografie zijn gekoppeld:

1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ cmd in het vak Openen en klik op OK. ( IN VISTA KAN JE GEWOON CMD IN HET ZOEKVAK TYPEN)
2. Voer bij de opdrachtprompt de volgende opdrachten ( ALLEEN DE DLL's DIE JE MIST ) in en druk na elke opdracht op ENTER:
regsvr32 /u softpub.dll
regsvr32 /u wintrust.dll
regsvr32 /u initpki.dll
regsvr32 /u dssenh.dll
regsvr32 /u rsaenh.dll