Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom, misschien kan iemand mij helpen...
Ik heb een registratie systeem gebouwd door middel van tabbladen van 1 t/m 31 (in het voorbeeld iets minder) aan het einde heb ik wat overzichten gemaakt door middel van (voorbeeld)(=Blad7!B4) en dat ging best goed.
Maar nu heb ik er ook een factuurtje in gebouwd op een nieuw tabblad.... alleen als ik dagen niet werk, dan heb ik natuurlijk een hele rare lege plek op mijn factuur, ik zou graag zien dat dit opschuift dat wanneer ik niet werk hij ook niets vermeld of zoiets, misschien met een "als" formule, maar die kan ik zelf niet echt vinden.....
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik voeg ook even een voorbeeldje bij deze vraag, dan word het snel iets duidelijker
Bekijk bijlage (oeldere) Voorbeeld.xlsx
Alvast heel erg bedankt.
Ik heb een registratie systeem gebouwd door middel van tabbladen van 1 t/m 31 (in het voorbeeld iets minder) aan het einde heb ik wat overzichten gemaakt door middel van (voorbeeld)(=Blad7!B4) en dat ging best goed.
Maar nu heb ik er ook een factuurtje in gebouwd op een nieuw tabblad.... alleen als ik dagen niet werk, dan heb ik natuurlijk een hele rare lege plek op mijn factuur, ik zou graag zien dat dit opschuift dat wanneer ik niet werk hij ook niets vermeld of zoiets, misschien met een "als" formule, maar die kan ik zelf niet echt vinden.....
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik voeg ook even een voorbeeldje bij deze vraag, dan word het snel iets duidelijker
Bekijk bijlage (oeldere) Voorbeeld.xlsx
Alvast heel erg bedankt.