Met onze vereniging gaan wij een weekend organiseren waarbij we +/- 300 vrijwilligers nodig hebben.
Hiervoor ben ik op zoek naar een handig sjabloon/ format.
Het idee dat ik hierbij heb is dat er een tabblad is waarin ik gegevens kan invoeren waarna een lijst samengesteld wordt met alle gegevens in een ander tabblad. (NAW gegevens; soort werkzaamheden; beschikbare dagen; etc.)
De dingen die ik op internet vond zijn te uitgebreid (complete projectplanningstools).
Heeft iemand een tip hoe ik hieraan kan komen of een uitleg hoe ik zoiets zelf kan bouwen? Ik denk dat dit met macro's kan?
Het probleem is dat ik hier geen enkele ervaring mee heb (wel met excel, maar niet met het zelf bouwen van iets dergelijks.)
Links naar sites met goede formats zijn natuurlijk ook welkom!
Groeten,
Joep
Hiervoor ben ik op zoek naar een handig sjabloon/ format.
Het idee dat ik hierbij heb is dat er een tabblad is waarin ik gegevens kan invoeren waarna een lijst samengesteld wordt met alle gegevens in een ander tabblad. (NAW gegevens; soort werkzaamheden; beschikbare dagen; etc.)
De dingen die ik op internet vond zijn te uitgebreid (complete projectplanningstools).
Heeft iemand een tip hoe ik hieraan kan komen of een uitleg hoe ik zoiets zelf kan bouwen? Ik denk dat dit met macro's kan?
Het probleem is dat ik hier geen enkele ervaring mee heb (wel met excel, maar niet met het zelf bouwen van iets dergelijks.)
Links naar sites met goede formats zijn natuurlijk ook welkom!
Groeten,
Joep