Registry vraag ivm CD-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
1. Start Register Editor
(Start>Uitvoeren>Type "Regedit" en druk op OK).
2. Localizeer de 'UpperFilters' en 'LowerFilters' waarde(s) in de volgende map in het register:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
3. Selecteer de 'UpperFilters' waarde en daarna met de rechtermuisknop selecteer 'verwijderen' en bevestig met OK.
4. Selecteer de 'LowerFilters' waarde en daarna met de rechtermuisknop selecteer 'verwijderen' en bevestig met OK.
5. Sluit de Register Editor.

ik heb dit gedaan maar ik kan geen upperfilter of lowerfilter localiseren

wie kan me helpen :cool:

Ik heb de titel van je vraag aangepast "vraag" zegt niets over het probleem en je bent niet de enige die een vraag stelt.

Welke Windowsversie gebruik je? Waar heb je die registry-aanpassing vandaan?

Zoek die items eens in HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}

Guus.

Geplaatst door marcelklip
moet ik die verwijderen
Dat weet ik niet.:)
Je vertelde in je vraag alleen dat je ze niet kon vinden.
Nu heb je ze gevonden.
Als je even vertelt WAAROM je ze wilt verwijderen en hoe je op dat idee bent gekomen, kan ik je iets meer vertellen.

Guus.

dit probeer ik maar ik snap er alleen niks van

Kijk of bij die sleutel de waarde LowerFilters staat. Zo ja, verwijder die waarde dan.
Kijk of bij diezelfde sleutel de waarde UpperFilters staat. Zo ja, verwijder die waarde dan.

Nogmaals, waar haal je die instelling vandaan? Ik neem aan dat je dit ergens gelezen hebt.

Ik neem aan dat het over een cd-rom/dvd speler gaat.
Kun je even vertellen wat het probleem precies is en hoe je op deze oplossing bent gekomen?
Ik neem toch aan dat je die registeraanpassing ergens vandaan haalt en niet zelf verzonnen hebt.

Guus.

Tja, ik weet niet of het in jouw geval helpt, maar je kunt het proberen.
Neem eerst wel even een voorzorgsmaatregel:
Selecteer in de Registereditor de map {4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}.
Dat is dus de map waar je wijzigingen in gaat aanbrengen.
Klik dan op Bestand > Registerbestand exporteren.
Geef het een naam - bijvoorbeeld backup - en sla het ergens op je harde schijf op.
Het bestand heet dan backup.reg.
Als het probleem is opgelost nadat je die twee zaken verwijderd hebt, kun je dit bestandje ook verwijderen.
Is het probleem niet opgelost, dan klik je met je rechter muisknop op het reg-bestand en klikt op Samenvoegen.
Het bestand wordt dan weer teruggezet in het register.

Guus.

Bijlagen

• registerbestand_terugzetten.gif
    registerbestand_terugzetten.gif
    10,6 KB · Weergaven: 55
Ja, dat is-ie zeker.
Maar van mij krijg je geen antwoord meer.
Eerst stel je in dit topic een vraag.
Op mijn vraag om het probleem wat duidelijker te omschrijven geef je een link naar een bericht waar ik weinig aan heb.
Vervolgens probeer ik je toch zo goed mogelijk te helpen, en krijg ik geen reactie meer.
In plaats daarvan ga je een nieuwe vraag stellen over hetzelfde onderwerp (dat heet crossposten en is verboden - lees de huisregels), en als dan blijkt dat je daar geen antwoord krijgt, kom je hier weer terug.

Guus.

Laatst bewerkt:
En deze is dicht :rolleyes: :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan