Regsvr32 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leestarre

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2007
Berichten
5
Hoi allemaal,

Zoals de titel al vermeld krijg ik de volgende fout melding "regsvr32" als titel en een paar bestanden die in die foutmelding staan zijn:
- ixclafyd.dll
- qjabydgd.dll
- ovajmfcv.dll

Ik krijg deze fout melding op het moment dat ik niet in safe modes opstart en krijg het eigenlijk gelijk als ik opstart(dus mijn gedeelte in ga).
Dit kwam allemaal pas na dat ik een virus heb gehad, een reeks zelfs geloof ik. En het enige bestand dat Spyware Doctor (SD) niet kon verwijderen was:
Rootkit.Agent.EY (volgens SD, is dit bestand in verband met Trojan.Dropper.Agent.BE)
Volgens de site van SD zou ik Rootkit.Agent.EY moeten kunnen verwijderen, maar dat lukt niet.

Verder is me pc geloof ik helemaal vrij, maar ik weet dat er dus zowieso nog 1 ding opstaat. Me pc is buiten safe modes erg traag, en dat was ook de eerste klacht die ik had. Ben nu bezig om Trojan.Dropper.Agent.BE er af te gooie, maar weet niet of dit gaat lukken. Mocht je tips hebben graag.

Ik zou ook graag een Hijackthis log file willen maken, maar ik weet niet of dit in safe modes kan, veel verder als safemodes kom ik nog niet omdat die dan echt suppppppper traag is.........

Hoop genoeg ge informeerd te hebben, en hoop op een bevrijdend antwoord.....!

Al vast bedankt!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan