reimage expres verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0188

Banned
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
173
hallo mensen even een vraag nu zit er reimage expres op de pc die ik er niet af krijg.
wat is dit voor iets en hoe verwijder ik het?

en de melding als ik zoek met google [ssl zoeken is uitgeschakeld ] wat houd dit in en hoe verhelp ik het.

hoop op een oplossing alvast bedankt
 
Die probleem met SSL zoeken is uitgeschakeld kan alleen maar per-keer ge-regelt worden en geen ander manier meer bestaat .. :D tenzij je goede vriend met Google bent :D
Kijk FF die topic van mij -->> http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/816042-SSL-search-is-off-SSL-Zoeken-is-uitgeschakeld-!-

En i.v.m. '' Reimage Expres '' die moet je wel in jouw taakbeheer activiteit stoppen, ev. nog als maar ergens actief stoppen, en zeer makkelijk en grondig verwijderen je kan met Revo Unistaller pro. zelfs ook sporen uit register wis je mee :D
 
Laatst bewerkt:
oke dank u maar nu een ander probleem heeft er hier een systeem herstel geprobeert en half weg uitgezet
nu start ik pc opnieuw op en heb een zwart scherm doet verder niks
was wel een herstelpunt toen alles oke werkte en nu?


nu bezig de pc vernieuwen en wacht even af,laat het wel weten wat de vlg meldingen zijn
 
Laatst bewerkt:
:confused: Volgens mij moest je liever geen systeem herstel maken, je moest liever eerst verwijderen wat verwijdert worden moet ( MAAR grondig met sporen dus ! ) ....
en dan gewoon PC her-starten ....en geen her-stellen :( ...
================
Mocht je geen een of/ ander besmetting in je PC hebben ( i.v.m. jouw zwarte scherm ! :( ) je bent dus met die SSL probleem NIET besmet, in dit geval moet je volgens mij jouw PC zeer grondig liever
opschonen en ook DE-fragmenteren ... hoop ik dat je op juiste manier defragmentatie weet doen ?
 
Laatst bewerkt:
oke dank je nu aan het voorbereiden staat er zo gau het klaar is doe ik even adw cleaner en ccleaner en defragmenteren en updates controleren
als er nog problemen zijn meld ik het hier.

alvast bedankt voor de hulp:thumb:

ROYONIX het loopt nu weer prima ben ook even de update van win 8 naar 8.1 aan het doen zal erna wel de andere ook komen.
nog een vraagje welke virus scanner raad je me aan avg of een andere,of is de orginele defender voldoende?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zelf gebruik altijd Nod32, ( altijd tevreden mee ! :D ) en langs Nod32 gebruik ik verschillende Microsoft beveiligingen plus goede eigen firewall ... enz..
Maar er zijn altijd ook zeer goede andere antivirusen welke je ook zeer goed benutten en / of gebruiken kan ...;)
Bijv. inderdaad AVG en ook AVAST ( ik zelf dat NOD32 niet is, ... voor Avast zal kiezen ! :D ) maarrr allebei zijn goed en zelfs zeer gebruikelijk ... afhankelijk ook hoe je met je PC druk en bezig bent :D ;)
 
Laatst bewerkt:
oke maar de pest is da het mar 30 dagen free is ook avg moet je dan avg verwijderen of s er een andere optie?
 
:confused: Och jej jej ...natuurlijk ..... optie 2 is verlengen ( opnieuw installeren ->) oooof .... licentie kopen ( helaas ! :( ) ..

:( MAAR op andere kant heb je bij allebei kanten ook vaste gratis versie's en die krijgt ook updates ...... :D dus nooit hoef je echte licentie hebben, daar kan je niet veel meer mee dan met gratis versie's ...
===================
Hier is absoluut goede advies hoe je een GRATIS versie van een Avast Antivirus moet instaleren:D dit moet je zeer aandachtig elke colom lezen ... :D

http://www.schoonepc.nl/optim/avastantivirus.html
 
Laatst bewerkt:
oke weet even voldoende kan hier een slotje op ben weer geholpen

dank u :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan