ReInstallatie Joomla (Snelle hulp?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Hoi,

Ik had op een site joomla geïnstalleerd staan, maar moest dit opnieuw installeren.

Dus ik heb via ftp alles eraf gegooid, en ook men database. Nu krijg ik wel men site (eindelijk) open, maar staatr index of en daaronder al men mappen.
als ik nakijk via ftp merk ik dat in sommige mappen (zie afbeelding) dat zo kleine bestandjes precies niet mee zijn. Ik krijg wel in ftp een melding bij het uploaden dat het bestand al bestaat. En dan kan ik kiezen voor overschrijven of dergelijke. Ik kies voor overschrijven maar heb net gemerkt dat al de 2de bestanden 0 bytes zijn??

Heeft het daar iets mee te maken?

Iemand die me snel kan antwoorden?

Bedankt op voorrand !!
Mvg Timothy

Bijlagen

• ftp1.jpg
    ftp1.jpg
    100,5 KB · Weergaven: 27
re:

Heb je de bestanden en mappen waarmee je problemen hebt al eens compleet weg gegooid en dan opnieuw geupload?

Anders zou ik een goede backup maken van de content van je database en de laatste joomla versie downloaden. Je HTML-ruimte schoon maken en dan de laatste joomla installatie er opnieuw op zetten en installeren via het installatiescript.

ik heb gewoon een nieuwe domein laten aanmaken op de server.

Host kon zelf het probleem niet oplossen dus heeft vorig account verwijdert, toch bedankt ;)

Mvg Timothy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan