• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Reiskostenoverzicht maken, wie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo allen,

Zoals wellicht bekend ben ik een totale 0 op Excel gebied ( eigenlijk op heel het Office gebied :p )
Ik maak helaas veel kilometers voor de medische behandelingen en vooral dit jaar dus die wil ik volgend jaar bij de aangifte aftrekken maar men verwacht wel dat het accuraat bijgehouden wordt.
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die voor mij een Excel bestand wil maken.
Het volgende zal erin moeten komen.

- Datum
- van postcode
- naar postcode
- afstand
- km prijs die ik af mag trekken en het totaal over die afstand
- soort behandelaar
- en de totalen van alle kilometers en aftrekbare kosten

Ik ben nog even aan het uitzoeken wat ik per km mag aftrekken en dat laat ik zo snel mogelijk weten.
Misschien mis ik nog iets dan hoor ik het graag.

Wie wil mij helpen ?

Dank,
Ray

ik denk dat je beter op zoek gaat naar iemand die je makkelijk kan contacteren bij jou in de buurt, meer iemand professioneel

De km-prijs en aftrekbare kosten uitpluizen zijn voor jouw rekening, maar als jij een basislayout maakt zoals jij het voor ogen hebt zijn er hier helpers genoeg die je met de nodige formules kunnen bijstaan.
Wat betreft de afstand, wil je die telkens zelf handmatig invullen of moet deze automatisch berekend worden bij het invullen van beide postcodes ?
Het is eigenlijk een beetje afhankelijk van hoever je er zelf in wil gaan. Moet het basic Datum, Postcode Van, Begin km, Postcode Naar, Eindstand km, Totaal km en dan ergens apart de berekeningen van vergoeding en aftrekbare kosten of mag het iets meer zijn.
In bijlage een meer uitgebreid bestand voor rittenadministratie waar ik aan bezig ben. Er zitten enkele dingen in die niet voor jou van toepassing zijn maar dan krijg je een idee van wat er mogelijk is. Klik op Invullen en je krijgt een Userform waarbij je de mogelijkheid hebt om km-standen in te vullen of XL de afstand te laten berekenen op basis van adresgegevens. Klik je dan op opslaan worden alle gegevens naar je tabel geschreven.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Beetje laat maar 5 uur bij de tattoo boer gelegen :p

Mag gewoon heel eenvoudig, ik heb een klein voorbeeldje gemaakt. Heel simpel als het maar goed werkt.
Als iemand opties heeft zijn die altijd welkom.Bekijk bijlage Aftrek RK.xlsx

Ray,

Excuses voor het late antwoord maar met het voorbije paasweekend had 'den bakker' geen tijd om aan je bestand te werken.
Test de bijlage maar eens. Heb je vragen of opmerkingen laat maar komen.

Bijlagen

Hoi Rudi,

Ook mijn excuses voor het late reageren.
Ziet er gelikt uit man, werkt ook perfect.
Hoor nu alleen dat het waarschijnlijk anders werkt het berekenen van de aftrekbare kosten.
Ben nu een opzet aan het maken en krijg hoogstwaarschijnlijk een bestand van een mede patiënt. Ik zal hem hier plaatsen dan.

Ik wil je onwijs bedanken voor je hulp, toppertje :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan