rekenen in of met html

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander11

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Beste lezers,

Wij hebben sinds kort een nieuw administratiesysteem waardoor wij brieven e.d. in HTML maken. Voorheen was het Word en kon ik makkelijk een excel werkblad invoegen. Nu met HTML als basis, weet ik het niet meer.

Ik wil graag een factuur kunnen maken met de excel berekening (zie bijlage). Als het even kan moeten de bedragen ook gewijzigd kunnen worden en dan moet hij zelf de optelsom weer maken (net als in excel eigenlijk dus).

Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes,
Sander

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Als ik google op Online Factureren heb je genoeg mogelijkheden.
bijv. factuursturen.nl of digitalefactuur.nl
Dat lijkt mij met je uurtarief niet echt een probleem :) :)

Hallo Bron,

Ik weet dat er aparte tooltjes voor zijn. Ik wil geen samenraapsel van allerlei systeempjes. Vandaar dat ik de oplossing zoek binnen onze eigen software ;)

Groet,
Sander

Hoi Sander,

Een online facturering is niet een "tooltje". Bij Exact bijvoorbeeld zullen ze je vreemd aankijken :)

Je hebt op dit moment 2 software pakketten met een nog te maken koppeling. Op zich niets mis mee, echter ik denk dat je in dit geval bij de leverancier van het administratiesysteem moet zijn hoe je de administratie aan Office koppelt en hoe/waar de calculaties dan worden uitgevoerd.

In ieder geval veel suc6. Bron.

Hallo Bron,

Je merkt het al. Ik ben geen kenner op IT gebied. Dank voor je tip. Ik zal het in overweging nemen. Het is namelijk niet zo dat ik honderden facturen per jaar maak (was het maar waar :-)). Wellicht blijf ik het op de houtje-touwtje manier doen.

Groetjes,
Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan