Rekenmachine [Windows Vista/7 of hoger]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die komt me bekend voor, wat is het probleem, wat erop staat of de foutmelding? Run je hem offline? Dat moet nog worden verbeterd
EDIT: De update voor de rekenmachine bevat o.a. een "Slimme techniek" voor het gebruik met Pi
Graag deze testen voor bugs, aangezien er op deze manier van coden wel eens wat fouten in kunnen zitten.
@JoZ1: Ik snap al wat ik fout had gedaan, ik had gedaan:
Als deze plus bevat dan doe dit, alleen met de nieuwe manier van Pi tel je het bij het antwoord op, dus hij kwam nooit bij dat If statement omdat hij altijd bij een andere uitkwam
Mijn fout :-)

Laatst bewerkt:
@tim: Ok.
Ik heb je code overigens nog niet ontvangen... :P

Ah, OK.

Ik houd dit topic nog wel even een tijdje in de gaten, voor het geval je nog drastische updates gaat uitbrengen.

Beetje laat misschien, maar kunnen jullie een lijstje maken van de bugs en suggesties voor het programamtje? dan kan ik die proberen op te lossen en te verhelpen!

Bedankt,
Tim

Laatst bewerkt:
Ik heb een update gemaakt die (als je het inschakeld) misschien wel een van de grootste problemen verhelpt die de rekenmachine heeft:
De tijd die het nodig heeft om op te starten. Deze functie heet "FastBoot" je moet het inschakelen in de instellingen.

Bedankt voor het testen!
Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan