• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rekenregistratieformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Statie

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2007
Hallo,
ik ben voor mijn school een rekenregistratieformulier aan het maken. In de bijlage treft je dat aan.
Nu wil ik dat een woordwaardering voor een toets wordt omgezet tot cijfers. Wie kan mij hiervoor de juiste formule aanleveren?
Alvast bedankt.

Als er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn dan hoor ik die graag.

Groetjes

Bijlagen

Nu wil ik dat een woordwaardering voor een toets wordt omgezet tot cijfers.
Welk cijfer voor welke woordwaarderering? Ik neem aan in kolom P

beoordeling tempotoets

Bedankt voor jullie reacties.
Is het ook mogelijk een cijferbeoordeling te geven voor het percentage of het aantal sommen dat goed is?
Zo is het dan ook mogelijk het gemiddelde van meerdere tempotoetsen uit te rekenen.

Groeten,

statie

Waar reageer je nu op? Vul handmatig even een stukje in met wat het moet worden?

Berekening beoordeling tempotoets

Als 120 sommen goed gemaakt zijn moet er d.m.v. een formule de beoordeling 10 in I6 verschijnen.
Bij 119 sommen goed moet d.m.v. een formule ook een beoordeling komen. Die is lager dan een 10.
En zo verder.
Is dit uitvoerbaar?

Wat gaat er mis dan met de suggestie in #2. Lees en begrijp je de reacties en vragen eigenlijk wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan