Release IE 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Weet iemand wanneer IE 9 vrij gegeven word?

Ik geloof dat je al wel versies kunt installeren, maar ik ben daar nooit zo happig op...met alle kinder ziektes enzo.

Maar heb net over IE 9 gelezen, en die lijkt me wel mooi.

die is volgens mij nog niet officeel bekend maar hij komt in iedergeval niet uit voor win xp. beta is btw prima voor effe een kijkje (ziet er mooi uit)

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik een keer had gelezen dat hij officieel pas uitkomt rond aankomende zomer.

Dat duurt nog ff dus :)

Nog geduld hebben dan.

Ik stoor me vooral aan het langzame openen van een nieuwe tabblad in ie 8

En nieuw is anders is leuker :D

Helaas niet altijd beter

waarom gebruik je die dan nog neem firefox of google chrome

Gewoonte...
Ik heb eens chrome gebruikt, maar op een of andere manier kon ik er mijn weg niet in vinden en na een maand weer verwijdert.
Firefox is niet mijn ding...

Maar...ik ben dan ook acer gebruiker ;)

(gericht op jouw handtekening ;)

Hoi,

Ik heb de bèta een poosje op m'n laptop gehad.
Maar ontdekte steeds meer problemen.
'Vastlopers', sites die niet goed worden weergegeven. Bij online bijwerken van mijn site werkten muis- en toetsopdrachten helemaal niet meer.
In het begin dacht ik dat het aan andere zaken lag.
Maar nadat ik IE9 had verwijderd ..... alles weer in orde.

Overigens krijg je na verwijdering eerst de oorspronkelijke IE die bij de Windowsversie was geleverd weer terug. Bij mij met Vista Home Premium kwam IE7 weer tevoorschijn en moest ik nummertje acht weer downloaden en installeren.

Edoch: voorlopig nog maar niet aan beginnen ...... !!

ja sorry heb slechte ervaringen met dat merk. maar denk er effe over na of download die beta gewoon volgens mij is die prima (al doe je dat alleen om effe te kijken hoe die werkt hij is namelijk heeel anders dan ie8 lijkt nu een heeel klein beetje op chrome)

Laatst bewerkt:
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties en antwoorden.

Ik ben bekend met microsoft en hun nadelen...
Maar ik werk er gewoon handiger mee.
En blijf wel wachten op de release er van.

Dus waar (de meeste) kinder ziektes uit zijn :)

Hoi,

Ik werk het prettigst met IE8. Met name omdat ik gewend ben aan de werkbalk favorieten en een aantal andere zaken.
Alleen met het bijwerken van mijn website merk ik dat Firefox geen enkel probleem geeft, terwijl dat van IE niet altijd gezegd kan worden.
Maar nogmaals: met de bèta van IE9 was het helemaal een ramp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan