Reminder app voor iPhone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Als ik via Google website over reminder app opzoek, zie ik geen gratis reminder app maar betaalde apps.
In app store zijn er veel in-app-aankopen en ik kan geen free reminder app met alarm vinden
 
Laatst bewerkt:
Voor additionele dingen moet je betalen, maar het gebruik is gratis.
Ik heb de app zelf niet, maar misschien moet je dus betalen voor bepaalde features of een ad-free app.
 
Ik zie notities op de iPhone. Ze zijn volledig gratis, dus waarom gebruik je ze niet?
 
Als je dat niet gratis lukt met de tip van Aar.... dan is er een andere oplossing, maar duurt het langer dan een week eer je hem instelt krijg je een ongemak dat ie elke week op dat tijdstip een alarm geeft... 😜
Hoe?
Je kunt ook heel snel een alarm instellen op je Iphone met dus een tijdstip/dag (Herhaal elke ...dag). Ik heb mijn afspraken vrij goed in de agenda georganiseerd maar voor een paar afspraken zet ik zo'n alarm in. Dat werkt prima, geen behoefte aan een app om alles te regelen en als ik mijn agenda 1 week van de voren doorloop, bijv tijdens het plannen van iets anders kan ik voor een bepaalde afspraak wel even heel snel zo'n alarm zetten. Zou dat voor teveel afspraken zijn, dan zou ik wel die betaalapp nemen. Ik vergeet zelden een afspraak, als het is omdat ie per ongeluk na een mondelinge afspraak niet in mijn agenda stond omdat ik op dat moment mijn agenda/mobiel niet bij me had.
 
Als je dat niet gratis lukt met de tip van Aar.... dan is er een andere oplossing, maar duurt het langer dan een week eer je hem instelt krijg je een ongemak dat ie elke week op dat tijdstip een alarm geeft... 😜
Hoe?
Je kunt ook heel snel een alarm instellen op je Iphone met dus een tijdstip/dag (Herhaal elke ...dag). Ik heb mijn afspraken vrij goed in de agenda georganiseerd maar voor een paar afspraken zet ik zo'n alarm in. Dat werkt prima, geen behoefte aan een app om alles te regelen en als ik mijn agenda 1 week van de voren doorloop, bijv tijdens het plannen van iets anders kan ik voor een bepaalde afspraak wel even heel snel zo'n alarm zetten. Zou dat voor teveel afspraken zijn, dan zou ik wel die betaalapp nemen. Ik vergeet zelden een afspraak, als het is omdat ie per ongeluk na een mondelinge afspraak niet in mijn agenda stond omdat ik op dat moment mijn agenda/mobiel niet bij me had.
of u kunt ook ontgrendelde apps bezoeken op https://modilimitado.com om premium-apps te downloaden en deze zijn volledig gratis
 
En ... bij iOS daar kun je ook alleen maar apps op installeren die door Apple zelf toegelaten worden in de Apple app Store en daar komen "ontgrendelde" apps imho never in, stevig toegangsbeleid..... Ben totaal geen Apple freak, heb de 5SE alleen omdat er geen fatsoenlijke android alternatief is die ook zo klein is. Ik kwam destijds af van een super Nokia E72 af (amazing klein maar toch scherp beeld), helaas werd WhatsApp op een bepaald moment niet meer ondersteund was niet handig met de kids. Jammer dat Nokia toen zo geëindigd was.
PS: Heb voor allerlei zaken wel een Android tablet en met en prima prijs/kwaliteit verhouding (Ipads zijn veel te duur voor mijn wensen), Apple is hardware eigenlijk amper te benaderen, probeer Teamviewer maar een op een Iphone (5SE iig) , die is zo uitgekleed.
 
Slecht advies, dit zijn apk's voor Android en niet voor iOS iPhone...
APK's moet je sowieso niet aan beginnen. Tenzij je werkgever het verplicht voor je werk, maar dan alsnog zou ik een speciale werk-telefoon aanraden.
 
Waarom voldoet de standaard “Herinneringen “ app niet? Daarmee kun je ook een datum en tijd instellen wanneer er een melding moet komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan