Remote Administrator & Norton Internet Security 2005?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WallyWally

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
Goedenavond allemaal,

Ik zit met het volgende probleem. Vandaag heb ik op mijn pc en die van mijn vader Remote Administrator geinstalleerd. Hij is hierbij de host en ik de client zodat ik op afstand zijn pc kan overnemen. Naar mijn bescheiden mening heb ik alles goed ingesteld. Poorten geforward, ip adressen correct ingevuld enz. De eerste keer dat we beide het programma op hadden gestart was er dan ook niets aan de hand;ik kon keurig zijn pc overnemen. Maar na een paar minuten was het einde verhaal :(. Controle over de pc was weg en opnieuw connecten was er al helemaal niet meer bij, zelfs niet als we allebei de firewall uitschakelden. We draaien allebei Windows XP Home en Norton Internet Security 2005. Kan iemand mij mischien hiermee helpen?

Alvast bedankt :thumb:

Heb je ook de firewall van XP uitgeschakeld?

Misschien heeft je vaders pc een ander ip gekregen van de provider? Probeer eens te pingen om te kijken of dat werkt. Probeer ook eens de client bij je vader op te starten en dan naar localhost te verbinden, als dat ook niet lukt is er iets mis met de server applicatie.

Hopelijk heb je nu wat iedeen om verder te testen en kom je zo achter het probleem.. anders kun je ook nog VNC gebruiken, een gratis versie voor remote administrator.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan